Tv program eller?Dåne blinging up baby tar virkelig kaka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tv program eller?Dåne blinging up baby tar virkelig kaka
Ikke santSå bra det gikk greit hos tannlegen da. Skrekk skal man ikke tulle med. Men viktig å ta vare på de ogser litt på tv og slapper av etter en lang dag
![]()
Jeg ligger i annen etg og får ikke sett:/Tv program på fem
Vi får se hva det blir til på ny året..Greit å få tatt det i ukedagene
Sjelden vi handler i helgene her.
Det er detTv program eller?![]()
Okei. Jeg har bare sett de som ligger på netflix.5 sesonger.
Sesong 6 starter 12. Oktober![]()
Omg, leopardbikini og høye hæler?Dåne blinging up baby tar virkelig kaka
Mer behagelig da
Vi storhandler ikke så mye etter vi fikk barn. Blir mer å handle på rema en gang i uka nå![]()
12. i NorgeAner ikke. Sjette sesongen kommer iallefall 11 oktober
Her er favoritten Daryl![]()
Akkurat nå gjør jeg det en av ukedagene, men vi får vel bytte litt på til neste årVi får se hva det blir til på ny året..
Kanskje jeg skal få mannen til å gjøre det![]()
Mere svære gull øreringer,dyre klær og sminke..,Omg, leopardbikini og høye hæler?
12. i Norge![]()
Ja, Daryl er selvsagt favoritten nå![]()
Titter innom, men er reklame nåTv program på fem
Det lønner seg ikke dra for ofte på butikken. Tar jo alltid med seg for mye :/Var flink før lille kom å kun handle en gang i uke. Det skled helt ut de to første mnd etter hun kom. Er først nå for et parr uker siden jeg er begynt med det igjen. Sparer mye tid og penger når jeg ikke handler annahver dag![]()
Ja det er detTitter innom, men er reklame nå
Ikke santsikkert veldig godt tenker jeg
![]()
Er så lei den heltestatusen hansÅh, sjekka bare imdb jeg. Det går vel på fox dagen etter så det stemmer vel
Gleder meg til neste sesongrick er jeg og bare irritert på
![]()
Åja! Eller å dra før man har spist! Havner nye rart ned i vogna. Nå skriver jeg og handleliste og holder meg 99% til denDet lønner seg ikke dra for ofte på butikken. Tar jo alltid med seg for mye :/
Føler plutselig jeg ikke har noe liv når jeg ser din uke sammenlignet med mineer langt mer roligere
![]()