Skravletråd september

Så bra det gikk greit hos tannlegen da. Skrekk skal man ikke tulle med. Men viktig å ta vare på de og :) ser litt på tv og slapper av etter en lang dag :)
Ikke sant :) sikkert veldig godt tenker jeg :)

Greit å få tatt det i ukedagene :)
Sjelden vi handler i helgene her.
Vi får se hva det blir til på ny året..
Kanskje jeg skal få mannen til å gjøre det :P

Mer behagelig da:)
Vi storhandler ikke så mye etter vi fikk barn. Blir mer å handle på rema en gang i uka nå:)

Var flink før lille kom å kun handle en gang i uke. Det skled helt ut de to første mnd etter hun kom. Er først nå for et parr uker siden jeg er begynt med det igjen. Sparer mye tid og penger når jeg ikke handler annahver dag :p

Var flink før lille kom å kun handle en gang i uke. Det skled helt ut de to første mnd etter hun kom. Er først nå for et parr uker siden jeg er begynt med det igjen. Sparer mye tid og penger når jeg ikke handler annahver dag :p
Det lønner seg ikke dra for ofte på butikken. Tar jo alltid med seg for mye :/

Åh, sjekka bare imdb jeg. Det går vel på fox dagen etter så det stemmer vel :)

Gleder meg til neste sesong :D rick er jeg og bare irritert på :p
Er så lei den heltestatusen hans:p
De trenger en ny leder:D

Det lønner seg ikke dra for ofte på butikken. Tar jo alltid med seg for mye :/
Åja! Eller å dra før man har spist! Havner nye rart ned i vogna. Nå skriver jeg og handleliste og holder meg 99% til den ;)

Føler plutselig jeg ikke har noe liv når jeg ser din uke sammenlignet med mine :p er langt mer roligere :p

Jeg har to barn som begynner å bli halvstore, derav treninger og venner og lekser. Jeg har en mann som er aktiv både i guttungens fotball, egen forttball og sitter i fau. Jeg er selv gravid med nummer tre og i den sammenheng kontroller og bekkentrening, jeg har altså bekkenløsning.

Sånn går nå bare ukene
vi hadde et vesentlig roligere liv for noen år siden, men det er gøy at ungene vokser opp også

Back
Topp