Skravletråd september

Synes aldri vi har hatt veldig høyt matbudsjett, men liker å planlegge. Så slipper man å ta menyen fra dag til dag. Da blir det fort småting som mangler.

Nå som lille snupps er kommet, ser jeg absolutt nytten i å planlegge måltider for en uke av gangen. Å skal planlegge middag fra dsg til dag med baby i hus og når man allerede er sulten som fy, gidder jeg ikke :p

Får håpe han klarer det. Gi han en sjanse i alle fall:p
Det skal jeg.
Får se om han klarer det bedre denne gang.
Han prøvde når jeg hadde kraftig bekkenløsning.
Han er ikke så flink til å få med seg det jeg glemmer å skrive på handlelisten :P

Holdt på sånn hver kveld en stund. Hun er for gammel til å ha fått kolikk tenker jeg, men ikke noe godt å se henne skrike sånn. Gjør vondt i mammahjertet når det holder på :(
Ja det er vondt :( har du sjekket henne forhold til låsing og andre ting? Lov å bli sliten ❤️ vi er tross alt bare mennesker vi og :)

Først fotballturnering lørdag før lunsj, noe handling, rydde/vaske hus, besøk av mine foreldre som da fordelte seg på Pappa i kjelleren med mannen for å skru skap og mamma i stua med meg. Til lenge etter min leggetid, så jeg er veldig sengeklar....
En aktiv og koselig helg:D

Ja det er vondt :( har du sjekket henne forhold til låsing og andre ting? Lov å bli sliten ❤️ vi er tross alt bare mennesker vi og :)

Nei, har ikke der. Hvem ringer man da egentlig?
Hun beveger seg fint fra side til side med hodet og virker ikke låst noen steder :s
Hun roer seg faktisk best på stellebordet på badet. Da stopper ofte skrikingen. Så siste matingen ble der inne idag

Nå som lille snupps er kommet, ser jeg absolutt nytten i å planlegge måltider for en uke av gangen. Å skal planlegge middag fra dsg til dag med baby i hus og når man allerede er sulten som fy, gidder jeg ikke :p
Kan ikke det her heller. Her må det være mye klart på forhånd når jeg henter i barnehagen. Kan ikke ta noe på sparket :p
Vil jo ha sunn og variert kost gjennom uka også :)

Back
Topp