Nei,ble sykmldt for 2 uker siden![]()
Bra det. Når du har så mye kynnere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei,ble sykmldt for 2 uker siden![]()
Ja,også jobber jeg i en klesbutikk så blir ikke så mye sittimg i løpet av en dag hellerBra det. Når du har så mye kynnere![]()
Ja,også jobber jeg i en klesbutikk så blir ikke så mye sittimg i løpet av en dag heller![]()
Nei,egentlig ikkeNei,da er det vel mest ståing hele dagen. Ikke rart du måtte sykemeldes nå da![]()
Ja det var veldig lurtså har bare de 15 studiepoengene til ferdig grad
ja, er noe derfor jeg også valgte å prioritere eksamener. For å ta eksamen må jeg også være på skolen, noe som er vanskelig med en liten baby
selve bacheloroppgaven kan jeg skrive hjemme
![]()
Ingen flere planerSå, hva er deres planer for dagen damer?![]()
Takk for detJa,helt forferdelig! Det værste er at det ikke er så mye igjen...
Lykke til dere også![]()
Så koseligI dag blir det kino med mann og barn![]()
Nei,egentlig ikke![]()
Oh yesNå kan du ihvertfall prøve å slappe av og nyte siste tiden før lille kommer![]()
Blir hjemmelaget kjøttkaker i dag![]()
Kan jeg tenke megUtrolig deilig med en god og lang dusj ja![]()
Åh det høres bare helt fantastisk ut!!!Oh yesog det skal jeg også
søsteren min er frisør,så hun skal freshe opp håret mitt,jeg skal i vei å få gravidmassasje og fotbehandling også få påfyll på vippeextetion
så føler jeg meg litt fresh både før og etter fødselen
![]()
Hehe, sjelden jeg er så aktiv da. men takkWow du er rå
Her våkna jeg 11.30......fikk sjokk da jeg så klokka. Ungene hadde ordna frokost selv. Jaja må bare nyte det før vi får fjerdemann i april![]()
Bra hun tar godt vare på degJa det var dårlig jobb ... Og betalte 1600 :/ hun tannlegen jeg har nå vet å sende meg rett sted pga tannlegeskrekk![]()
Jaa! Gjorde det ikke sist så nå skal det gjøres ordentligÅh det høres bare helt fantastisk ut!!!
Så kjipt daJadet var jeg og som barn dessverre :/
Det hjelper jo daFår ikke dekket nå, men jeg får 2 timer i året for kun egenandel neste gang og egenandel på borring til å sette på krone![]()
Guri, så effektiv du erFikk ånden over meg...så nå er alle gulv støvsugd og vasket og badet er vasket fra topp til tåå siste klesvask er på...
![]()
Det var slettes ikke dumt. Skal notere meg det i bakhodetJaa! Gjorde det ikke sist så nå skal det gjøres ordentlig![]()