Ja jeg ble sykemeldt i fire mnd pga det sist...håper jeg slipper unna denne gangen.
Uff :/ jeg var student. Heldigvis ingen obligatorisk undervisning, så kunne være hjemme å studere. Helt umulig å gå ned til skolen :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg ble sykemeldt i fire mnd pga det sist...håper jeg slipper unna denne gangen.
Er sånn her noen ganger også ja...![]()
Slitsomt allikevel. Å følge studiene når formen ikke er på topp :-(Uff :/ jeg var student. Heldigvis ingen obligatorisk undervisning, så kunne være hjemme å studere. Helt umulig å gå ned til skolen :/
Ble sykmldt 3 uker før permisjon jeg nå...er glad for det nå daJa jeg ble sykemeldt i fire mnd pga det sist...håper jeg slipper unna denne gangen.
Kjenner meg i gjen...kan ikke gå på do uten å få kynnere hver gang jeg reiser meg oppJeg tålte ikke gå en tur til butikken engang uten å få kynnere. Sitte på toget var helt håpløst. Alt var egentlig ganske håpløst. Annet enn å ligge på sofaen![]()
På vei hjem fra sykehuset etter å ha besøkt svigerfar som er innlagt med lungebetennelseHva skjer a damer ?
Er 4 uker i gjen til termin nåHåpe det nærmer seg slutten da for deg så du slipper kynnerne så veldig lenge til![]()
Ble sykmldt 3 uker før permisjon jeg nå...er glad for det nå da![]()
Kjenner meg i gjen...kan ikke gå på do uten å få kynnere hver gang jeg reiser meg opp![]()
Det er det..var sjefen min som sa bestemt at jeg skulle gjøre detGodt det da. At du får holdt deg hjemme. Slitsomt å jobbe når det er sånn![]()
Ja greit å ikke presse seg for langt. Plutselig begynner det å påvirke livmorhalsen...Det er det..var sjefen min som sa bestemt at jeg skulle gjøre detvar ikke noe bønn...er ikke så lett å knekke,så jeg har gått kunne jobbet til siste stund..men må høre på hva kroppen sier å tenker jeg
![]()
JeppJa greit å ikke presse seg for langt. Plutselig begynner det å påvirke livmorhalsen...
Slitsomt allikevel. Å følge studiene når formen ikke er på topp :-(
Er 4 uker i gjen til termin nåså ikke så lenge igjen
![]()
Såå deiligJeppså nå skal jeg nyyyte de 4 siste ukene
ha mye egenpleie og bare ta det med ro
![]()
Nei,ble sykmldt for 2 uker sidenNei, da er det ikke lenge igjen. Jobber du enda?![]()
Nei, det er sant. Sisteåret på bacheloren i økonomi og ledelse. Utrolig at jeg klarte å fullføre arbeidskravene, innleveringene og ta alle eksamener med gode resultaterkjipt å ikke klare å skrive selve bacheloroppgaven, men tar den etter jul nå
![]()
Fått tatt en etterlengta dusj. To dagers gulp i håret. Haha![]()
Nettopp kommet inn fra en gåtur i det fine høstværetnå venter jeg på at jenta skal komme med bussen fra tanta si,så blir det middag
![]()
Der da?
Lite. Lille sover. Mannen driver og skal fikse sofaen tydeligvis. Jeg har slått med ned i den andre "sofaen" (benk med puter)
Tenker det var deilig da jaPå vei hjem fra sykehuset etter å ha besøkt svigerfar som er innlagt med lungebetennelse.
Det er jo fantastisk!! Deilig å være ferdig med det! Bacheloroppgaven er en sånn ting som fint kan venteden er plutselig gjort unna på en to tre!
Blir hjemmelaget kjøttkaker i dagTenker det var deilig da ja![]()
Hva blir det til middag ?
Høres deilig ut det da
Uff god bedring tll han
Tenker det var deilig da ja![]()
Hva blir det til middag ?
Høres deilig ut det da
Uff god bedring tll han