Ja forhåpentligvissatser på det da
jeg vet ikke hvor mange jeg hadde forrige gang... Tror kanskje det ble fem til sammen eller noe.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja forhåpentligvissatser på det da
jeg vet ikke hvor mange jeg hadde forrige gang... Tror kanskje det ble fem til sammen eller noe.
![]()
Vært ut å gått tur nå,ble for mye det nå kjenner jeg..kynnerne kom kraftig nåTar du deg en tur hit?
Skulle gjerne ha gjort det,men ble en gåtur i stedet,og da kom kynnerneSå.. Tar du mitt hus i samme slengen?![]()
Ja 3D er gøyfikk se henne i 3d på to av de. Det var gøy
![]()
Også får vi kanskje søstrene våres på besøkKoselig![]()
Åh, husker så altfor godt de kynnerne altsåSkulle gjerne ha gjort det,men ble en gåtur i stedet,og da kom kynnerne![]()
Også får vi kanskje søstrene våres på besøk![]()
Blir jo bare kraftigere hvor nærmere termin kjenner jegÅh, husker så altfor godt de kynnerne altså![]()
Hva skjer a damer ?
Jeg slet skikkelig med kynnere sist! Det er noe herk!!Skulle gjerne ha gjort det,men ble en gåtur i stedet,og da kom kynnerne![]()
Blir jo bare kraftigere hvor nærmere termin kjenner jeg![]()
Jeg slet skikkelig med kynnere sist! Det er noe herk!!
Nettopp kommet inn fra en gåtur i det fine høstværetHva skjer a damer ?
Lite. Lille sover. Mannen driver og skal fikse sofaen tydeligvis. Jeg har slått med ned i den andre "sofaen" (benk med puterHva skjer a damer ?
Ja,ikke så begeistra for de jeg heller nei...begynner å bli lei av de nå!Jeg slet skikkelig med kynnere sist! Det er noe herk!!
Ja jeg ble sykemeldt i fire mnd pga det sist...Samme her! Ble skikkelig intense mot slutten!
JaJa 3D er gøyvi var på en slik ul
![]()
Er sånn her noen ganger også ja...Jupp. Husker at det var en bra dag om jeg kom meg fra sofaen til kjøkkenet uten å måtte stoppe opp eller sette meg ned![]()
Jeg tålte ikke gå en tur til butikken engang uten å få kynnere. Sitte på toget var helt håpløst. Alt var egentlig ganske håpløst. Annet enn å ligge på sofaenJa,ikke så begeistra for de jeg heller nei...begynner å bli lei av de nå!