Jeg og trodde detNei. Trodde alltid at når riene kom, så var det ingen tvil om at det var rier.. Men der tok jeg feil![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og trodde detNei. Trodde alltid at når riene kom, så var det ingen tvil om at det var rier.. Men der tok jeg feil![]()
Hva skal dere se?I dag blir det kino med mann og barn![]()
Så bra! Det er en fantastisk god følelse å våkne etter ei god natt søvnnyt dagen
![]()
Ja det var utrolig deiligHerlig
Ikke store planer. Håper på få tatt en trilletur om kroppen henger med. (Den månedlige har vist seg for første gang siden fødselen, så må vente til snertene avtar litt)
Tar du deg en tur hit?Fikk ånden over meg...så nå er alle gulv støvsugd og vasket og badet er vasket fra topp til tåå siste klesvask er på...
![]()
Jeg og trodde det![]()
Ja det var utrolig deilig![]()
Ja ser denjeg skal selv trille til vennina mi
![]()
Her blir det kosetid med ungene mens mannen jobber i husetHva skjer på en søndag?jeg nyter noen brødskiver. Snuppa sover. Mannen jobber
![]()
Hva skjer på en søndag?jeg nyter noen brødskiver. Snuppa sover. Mannen jobber
![]()
Fikk ånden over meg...så nå er alle gulv støvsugd og vasket og badet er vasket fra topp til tåå siste klesvask er på...
![]()
Åh så koseligHer blir det kosetid med ungene mens mannen jobber i huset![]()
Så deiligKaffe ved kjøkkenbordet og bv på paden, slapper av.![]()
JaDa vet vi vel til neste gang hva som venter oss![]()
Samme her. Kjenner jeg gruer meg allerede til mandag og ny ukeÅh så koseligdeilig med en avslappende dag hjemme. Elsker helg.
Gruer meg jeg ogSamme her. Kjenner jeg gruer meg allerede til mandag og ny ukegodt å ha helg!
Jahåper ikke jeg føder på vei til sykehuset
![]()
Gruer meg jeg ogmen gleder meg litt også. Første svangerskapskontroll i morgen
![]()
Så deilig![]()
nyter en kopp kakao jeg (igjen
)
Det ligger på YouTube også30ds er hver dagkjøpte DVD på Cdon.com for lenge siden..
Jogging tar jeg bare i tillegg innimellom når det passer...selv om jeg allerede har trent 30ds![]()