I dag skal jeg og snuppa til ei svigerinne på besøk. Også kommer mine yngre søsken på besøk mot etter middagenSå, hva er deres planer for dagen damer?![]()
Været varierer så veldig i dag. Sol, regn og vind om hverandre. Hurra. .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag skal jeg og snuppa til ei svigerinne på besøk. Også kommer mine yngre søsken på besøk mot etter middagenSå, hva er deres planer for dagen damer?![]()
Er stoff sofa vi har også. Skal bytte den ut, men når det er vi ikke sikre på enda. Andre ting som prioriteres først![]()
I dag skal jeg og snuppa til ei svigerinne på besøk. Også kommer mine yngre søsken på besøk mot etter middagen![]()
Været varierer så veldig i dag. Sol, regn og vind om hverandre. Hurra. .
Håper det holder seg så dere får en trilleturKoseligher satser jeg på trilletur om regnet holder seg borte. Men været er ganske variabelt her også
var masse sol tidligere. Så er det overskya og litt tåkete
![]()
Ok. Vi pleier å bytte ut med andre sofaer fra finn.noSer denher er vår sofa akkurat nedbetalt (sånn rentefritt lån hos møbelforretningen), så blir nok en stund til vi kjøper ny. Den er bare fire år da
![]()
Ok. Vi pleier å bytte ut med andre sofaer fra finn.noDa får vi byttet oftere
Kjøper de fra 1000-4000. De pleier å være fine og hele
![]()
I dag blir det kino med mann og barn![]()
Håper det holder seg så dere får en trilletursyns det er litt synd at snuppa føler seg for stor til å sitte lange stunder i vogn..
![]()
Ja det var dårlig jobb ... Og betalte 1600 :/ hun tannlegen jeg har nå vet å sende meg rett sted pga tannlegeskrekkMakan til lege dahåper de klarer å fikse opp i det!
Det er santHver fase har sin sjarm.
Den var helt fantastiskBurde være vanskelig ihvertfallHadde jo en kjempefin sommer i fjor
![]()
Så bra daDet kan man si
Full fart rundt over alt![]()
Så koseligI dag blir det kino med mann og barn![]()
JaStakkars lillevært mye syk hun!
God dagGod dagi natt har jeg sovet kjempegodt
![]()
Jeg må det der for tåler ikke dirringenHøy smertterskel jaføler meg jo pysete som helst vil neddopes helt under tannlegebesøk
![]()
Er ofte sånnSmartkjenner jeg har litt lyst å fornye med ny sofa, men prioriteringene pengemessig sier noe annet
![]()
Får ikke dekket nå, men jeg får 2 timer i året for kun egenandel neste gang og egenandel på borring til å sette på kroneSå brahåper du får dekket det! Er myye penger!
![]()