Skravletråd september

Så, hva er deres planer for dagen damer?:)
I dag skal jeg og snuppa til ei svigerinne på besøk. Også kommer mine yngre søsken på besøk mot etter middagen :)

Været varierer så veldig i dag. Sol, regn og vind om hverandre. Hurra. .

Er stoff sofa vi har også. Skal bytte den ut, men når det er vi ikke sikre på enda. Andre ting som prioriteres først ;)

Ser den :) her er vår sofa akkurat nedbetalt (sånn rentefritt lån hos møbelforretningen), så blir nok en stund til vi kjøper ny. Den er bare fire år da :p

I dag skal jeg og snuppa til ei svigerinne på besøk. Også kommer mine yngre søsken på besøk mot etter middagen :)

Været varierer så veldig i dag. Sol, regn og vind om hverandre. Hurra. .

Koselig :) her satser jeg på trilletur om regnet holder seg borte. Men været er ganske variabelt her også :p var masse sol tidligere. Så er det overskya og litt tåkete :p

Koselig :) her satser jeg på trilletur om regnet holder seg borte. Men været er ganske variabelt her også :p var masse sol tidligere. Så er det overskya og litt tåkete :p
Håper det holder seg så dere får en trilletur :) syns det er litt synd at snuppa føler seg for stor til å sitte lange stunder i vogn.. :p

Ser den :) her er vår sofa akkurat nedbetalt (sånn rentefritt lån hos møbelforretningen), så blir nok en stund til vi kjøper ny. Den er bare fire år da :p
Ok. Vi pleier å bytte ut med andre sofaer fra finn.no :p Da får vi byttet oftere :p Kjøper de fra 1000-4000. De pleier å være fine og hele ;)

Ok. Vi pleier å bytte ut med andre sofaer fra finn.no :p Da får vi byttet oftere :p Kjøper de fra 1000-4000. De pleier å være fine og hele ;)

Smart ;) kjenner jeg har litt lyst å fornye med ny sofa, men prioriteringene pengemessig sier noe annet :p

Håper det holder seg så dere får en trilletur :) syns det er litt synd at snuppa føler seg for stor til å sitte lange stunder i vogn.. :p

Vi har noen heavye oppoverbakker her da når vi må gå hjem igjen fra turen. De frister ikke akkurat, men nå nok tvinge kroppen ut å trimme litt. Lille sovner så fort i vogna så tenker å ta det etter neste matinga :)

Makan til lege da:( håper de klarer å fikse opp i det!
Ja det var dårlig jobb ... Og betalte 1600 :/ hun tannlegen jeg har nå vet å sende meg rett sted pga tannlegeskrekk :)

Høy smertterskel ja :p føler meg jo pysete som helst vil neddopes helt under tannlegebesøk :p
Jeg må det der for tåler ikke dirringen :p jeg fikk all type første gang jeg var der og enda merket jeg noe :p sist så borret hun ned til kanalene og tannen er dø, men tannen ved siden av likte det ikke :p følsomme tenner så rart jeg ikke kjenner hull og sånn :p

Så bra:) håper du får dekket det! Er myye penger!:eek:
Får ikke dekket nå, men jeg får 2 timer i året for kun egenandel neste gang og egenandel på borring til å sette på krone :)

Fikk ånden over meg...så nå er alle gulv støvsugd og vasket og badet er vasket fra topp til tå ;) å siste klesvask er på...:D

Back
Topp