Så gøyPå fotballcup med kb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøyPå fotballcup med kb
Makan til lege daHun som eier klinikken ringte etter stengetid og var så hyggeligjeg må bare ... Har sånn skrekk så tannlegen vet at jeg kom til å ta kontakt når det var vondt. Hun sa at jeg trengte ikke før
men at tannlegevakten har ødelagt tannen er jo utrolig. Halve tannen datt ut etter svangerskapet og ble hull. Han borret ned i kjeven på meg, tok ikke bort alt og dyttet fylling så nerven døde jo pga dette... :/
God morgenGod morgen !!!![]()
![]()
Blitt litt bedre nåHar ikke vært ute jeg
Ble det knekkebrød til frokost?Fått dusjet , nå er det frokosttid
Stakkars lilleJeg er bedre og mannen er det, men det henger igjen hos lille N![]()
Flått er ekkelt!Hahablir litt skraping på døra ja
Men er så redd for flått!![]()
Flinke dere er til å komme dere utDagens (første) tur unnagjort. Heldigvis sovna mini men våknet såvidt når vi kom hjem (som i 20 min). Så nå er han vugget i søvn igjen i vognen
. Litt kald vind ute men heldigvis sol
![]()
Det er typisk!God morgen jenter
Samboeren lagde frokost til meg, så jeg slang meg på sofaen når jeg sto opp. Selvfølgelig var det første jeg klarte å gjøre etter å ha fått servert - å søle sjokolademelk utover sofaen, gulvet og meg... Arg! Da blir det vasking av sofatrekk i dag.. Godt vi har sofatrekk som kan vaskes i maskinen!
Seinere i dag kommer tanta mi med sønnen på 3mnd innom, og så skal jeg og samboeren på middag hos onkelen og fetteren hans.
Hva skal dere i dag?
Her skal han absolutt, i søvne, legge sin dyne over meg i tillegg tiden jeg har på meg selv. Aner jeg en hanefar?
Satser på klippekrans og mer rundstykker til uka i alle fallDet er det vettuhihi
Jeg skal bake frost kake når jeg kommer hjem i dag
Vi har på tacokjøttdeigSkal ha hjemmelaget pizza til middag idag men trenger litt forslag og inspirasjon til full. Hva har dere når dere har hjemmelaget pizza til middag?
Dagens (første) tur unnagjort. Heldigvis sovna mini men våknet såvidt når vi kom hjem (som i 20 min). Så nå er han vugget i søvn igjen i vognen
. Litt kald vind ute men heldigvis sol
![]()
HahaJa overrasket nesten meg selv littTrimma gravidflesket litt
![]()
Ohh så deilig da![]()
Her er det lammeboller til middag i dag
Holdt nesten på å skrive baller der, fysjhaha...tidlig oppe ja
![]()
Takk takkSå gøylykke til!
Dette var den første på noen uker, så det nyyyyyyytesGleder meg til vi har en helgedag uten olaner
God bedring til snuppaVondt i halsen og hoster
Så er veldig slapp i dag:/
Det ble det jaBle det knekkebrød til frokost?![]()
Skal ha hjemmelaget pizza til middag idag men trenger litt forslag og inspirasjon til full. Hva har dere når dere har hjemmelaget pizza til middag?
Har gått tur med mini så han har fått sovet litt. Nå skal jeg spise litt, mate mini så drar vi til sykehuset en tur og hilser på svigerfarGod morgen jenter
Samboeren lagde frokost til meg, så jeg slang meg på sofaen når jeg sto opp. Selvfølgelig var det første jeg klarte å gjøre etter å ha fått servert - å søle sjokolademelk utover sofaen, gulvet og meg... Arg! Da blir det vasking av sofatrekk i dag.. Godt vi har sofatrekk som kan vaskes i maskinen!
Seinere i dag kommer tanta mi med sønnen på 3mnd innom, og så skal jeg og samboeren på middag hos onkelen og fetteren hans.
Hva skal dere i dag?