Skravletråd september

Hun som eier klinikken ringte etter stengetid og var så hyggelig :) jeg må bare ... Har sånn skrekk så tannlegen vet at jeg kom til å ta kontakt når det var vondt. Hun sa at jeg trengte ikke før :) men at tannlegevakten har ødelagt tannen er jo utrolig. Halve tannen datt ut etter svangerskapet og ble hull. Han borret ned i kjeven på meg, tok ikke bort alt og dyttet fylling så nerven døde jo pga dette... :/
Makan til lege da:( håper de klarer å fikse opp i det!

Dagens (første) tur unnagjort :-). Heldigvis sovna mini men våknet såvidt når vi kom hjem (som i 20 min). Så nå er han vugget i søvn igjen i vognen:-). Litt kald vind ute men heldigvis sol :-)
Flinke dere er til å komme dere ut:D
Herlig vær her også, men en sur høstvind:)

God morgen jenter :)

Samboeren lagde frokost til meg, så jeg slang meg på sofaen når jeg sto opp. Selvfølgelig var det første jeg klarte å gjøre etter å ha fått servert - å søle sjokolademelk utover sofaen, gulvet og meg... Arg! Da blir det vasking av sofatrekk i dag.. Godt vi har sofatrekk som kan vaskes i maskinen!
Seinere i dag kommer tanta mi med sønnen på 3mnd innom, og så skal jeg og samboeren på middag hos onkelen og fetteren hans.
Hva skal dere i dag?
Det er typisk!
Jeg skal kose meg med ungene :)

Her skal han absolutt, i søvne, legge sin dyne over meg i tillegg tiden jeg har på meg selv. Aner jeg en hanefar?

Haha, han må jo bare passe på at du ikke fryser ;)

Her har vi en tjukk dobbeldyne, og han skal på død og liv ligge klistra inntil meg hele tiden. Og han er jo en million grader :p

Det er det vettu:D hihi
Jeg skal bake frost kake når jeg kommer hjem i dag
Satser på klippekrans og mer rundstykker til uka i alle fall;)
Det hørtes spennende ut:)
Hvilken type kake baker du da?

Dagens (første) tur unnagjort :-). Heldigvis sovna mini men våknet såvidt når vi kom hjem (som i 20 min). Så nå er han vugget i søvn igjen i vognen:-). Litt kald vind ute men heldigvis sol :-)

Herlig med trilltur :D har ikke selv kommet meg ut å trilla. Søndagstrøtt :p

Ja overrasket nesten meg selv litt:P Trimma gravidflesket litt;)

Ohh så deilig da:)
Her er det lammeboller til middag i dag:D
Holdt nesten på å skrive baller der, fysj:P haha...tidlig oppe ja;)
Haha:P aldri smakt lammeboller eller baller jeg:P
Godt å få trimmet seg litt!

Skal ha hjemmelaget pizza til middag idag men trenger litt forslag og inspirasjon til full. Hva har dere når dere har hjemmelaget pizza til middag?

Her kjører vi som oftest det relativt enkelt med løk, vårløk, kjøttdeig, pepperoni og paprika :)

God morgen jenter :)

Samboeren lagde frokost til meg, så jeg slang meg på sofaen når jeg sto opp. Selvfølgelig var det første jeg klarte å gjøre etter å ha fått servert - å søle sjokolademelk utover sofaen, gulvet og meg... Arg! Da blir det vasking av sofatrekk i dag.. Godt vi har sofatrekk som kan vaskes i maskinen!
Seinere i dag kommer tanta mi med sønnen på 3mnd innom, og så skal jeg og samboeren på middag hos onkelen og fetteren hans.
Hva skal dere i dag?
Har gått tur med mini så han har fått sovet litt. Nå skal jeg spise litt, mate mini så drar vi til sykehuset en tur og hilser på svigerfar :-)

Back
Topp