Skravletråd september

Herlig med trilltur :D har ikke selv kommet meg ut å trilla. Søndagstrøtt :p
Gleder meg vilt til trilletur igjen

Merkelig nok vil ikke mine trilles på tur lenger... Det er noen år siden.. (ok, ikke egentlig merkelig, eldste er 7 og lillesøster 4,5)

Time hos tannlegen til å ta ett hull jeg har. Merker jo ingenting :p så må jeg henvises til rotfylling. Har høy smerteterskel jeg ... :p skal søke helfo om dekking av tannlege. Har rett på det pga ME :) de kan vist en del og hvertfall hun jeg pratet med. Godt å få vite ting man har krav på :)

Høy smertterskel ja :p føler meg jo pysete som helst vil neddopes helt under tannlegebesøk :p

God morgen jenter :)

Samboeren lagde frokost til meg, så jeg slang meg på sofaen når jeg sto opp. Selvfølgelig var det første jeg klarte å gjøre etter å ha fått servert - å søle sjokolademelk utover sofaen, gulvet og meg... Arg! Da blir det vasking av sofatrekk i dag.. Godt vi har sofatrekk som kan vaskes i maskinen!
Seinere i dag kommer tanta mi med sønnen på 3mnd innom, og så skal jeg og samboeren på middag hos onkelen og fetteren hans.
Hva skal dere i dag?

Sender du over den samboeren hit litt så han kan lage frokost til meg også? :p her måtte jeg visst til pers selv :p

Veldig kjekt med sofatrekk som kan hives i maskinen. Merker nytten av de etter vi fikk lille snuppa :p

Idag er det avslapning på menyen. Leke litt med snuppa og kose oss :)

Time hos tannlegen til å ta ett hull jeg har. Merker jo ingenting :p så må jeg henvises til rotfylling. Har høy smerteterskel jeg ... :p skal søke helfo om dekking av tannlege. Har rett på det pga ME :) de kan vist en del og hvertfall hun jeg pratet med. Godt å få vite ting man har krav på :)
Så bra:) håper du får dekket det! Er myye penger!:eek:

Satser på klippekrans og mer rundstykker til uka i alle fall;)
Det hørtes spennende ut:)
Hvilken type kake baker du da?
Deilig da:)

Blir en dobbel sjokoladekake med smørkrem i mellom. Trekkes i marshmellowfondant som farges blå. Pyntes med figurer i fondant og marsipan:)

Etter en veldig effektiv morgen var det brått helt stopp.
Kl 07:00 sovnet lille U på puppen, og jeg la han, hmmm.. den sengen så fristende ut.. Zzzzz..
07:30 våknet frøkna om mannen stod opp, stor seng helt for meg selv, hmmm...Zzzzz
08:30 våkner lille U igjen, men ikke sulten, mannen tar han, soverommet helt for meg selv, hmmm...Zzzzz

Kom meg ikke opp igjen før kl 10, jeg :)

Deilig da:)

Blir en dobbel sjokoladekake med smørkrem i mellom. Trekkes i marshmellowfondant som farges blå. Pyntes med figurer i fondant og marsipan:)
Det hørtes veldig godt ut ;)

God morgen jenter :)

Samboeren lagde frokost til meg, så jeg slang meg på sofaen når jeg sto opp. Selvfølgelig var det første jeg klarte å gjøre etter å ha fått servert - å søle sjokolademelk utover sofaen, gulvet og meg... Arg! Da blir det vasking av sofatrekk i dag.. Godt vi har sofatrekk som kan vaskes i maskinen!
Seinere i dag kommer tanta mi med sønnen på 3mnd innom, og så skal jeg og samboeren på middag hos onkelen og fetteren hans.
Hva skal dere i dag?
God formiddag:D
Godt å få vasket sofa litt da:P
Kos dere med besøk og på middag:)
Jeg steker kjøttkaker og vi skal alle en tur ut i skogen etterpå:D

Sender du over den samboeren hit litt så han kan lage frokost til meg også? :p her måtte jeg visst til pers selv :p

Veldig kjekt med sofatrekk som kan hives i maskinen. Merker nytten av de etter vi fikk lille snuppa :p

Idag er det avslapning på menyen. Leke litt med snuppa og kose oss :)
Hehe :p Vips så er han der ;) Jeg pleier å lage frokost og han middag. Men siden jeg lagde de fleste middagene denne uka, så sa jeg til samboeren at da får han stå for frokost både lørdag og søndag ;)

Ja, vi er nøtt til å ha det. Har en samboer som er ektremt flink til å søle. En gang i forje leiligheten så klarte han å søle rødvin over meg og sofaen (hvit sofa), så da var det bare å slenge trekkene i maskinen og vips så var de hvite igjen ;)

Hørtes deilig ut :) Da må dere kose dere ;)

Back
Topp