Her var det skikkelig surtBlitt litt bedre nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her var det skikkelig surtBlitt litt bedre nå![]()
Det skjlnner jeg godtDette var den første på noen uker, så det nyyyyyyytes
Den fungerer fantastisk!!Det er sprang ja
Fungerer den treningsformen eller?
Kunne godt vært foruten den videnFlinke dere er til å komme dere ut
Herlig vær her også, men en sur høstvind![]()
Høres godt utVi har på tacokjøttdeig
Eller skinke og mais!
Gleder meg vilt til trilletur igjenHerlig med trillturhar ikke selv kommet meg ut å trilla. Søndagstrøtt
![]()
Time hos tannlegen til å ta ett hull jeg har. Merker jo ingentingså må jeg henvises til rotfylling. Har høy smerteterskel jeg ...
skal søke helfo om dekking av tannlege. Har rett på det pga ME
de kan vist en del og hvertfall hun jeg pratet med. Godt å få vite ting man har krav på
![]()
Takk for detGod bedring til snuppa![]()
God morgen jenter
Samboeren lagde frokost til meg, så jeg slang meg på sofaen når jeg sto opp. Selvfølgelig var det første jeg klarte å gjøre etter å ha fått servert - å søle sjokolademelk utover sofaen, gulvet og meg... Arg! Da blir det vasking av sofatrekk i dag.. Godt vi har sofatrekk som kan vaskes i maskinen!
Seinere i dag kommer tanta mi med sønnen på 3mnd innom, og så skal jeg og samboeren på middag hos onkelen og fetteren hans.
Hva skal dere i dag?
Ja var det her også når jeg kom meg litt bort fra husetHer var det skikkelig surt
Så spennendeRevet det gamle og bygger nytt![]()
Å gå med skjørt på cup utgikk! Fysj så surt
Så braTime hos tannlegen til å ta ett hull jeg har. Merker jo ingentingså må jeg henvises til rotfylling. Har høy smerteterskel jeg ...
skal søke helfo om dekking av tannlege. Har rett på det pga ME
de kan vist en del og hvertfall hun jeg pratet med. Godt å få vite ting man har krav på
![]()
Deilig daSatser på klippekrans og mer rundstykker til uka i alle fall
Det hørtes spennende ut
Hvilken type kake baker du da?
Det hørtes veldig godt utDeilig da![]()
Blir en dobbel sjokoladekake med smørkrem i mellom. Trekkes i marshmellowfondant som farges blå. Pyntes med figurer i fondant og marsipan![]()
Nei, hehe. Smakt det før, godtHahaaldri smakt lammeboller eller baller jeg
Godt å få trimmet seg litt!
God formiddagGod morgen jenter
Samboeren lagde frokost til meg, så jeg slang meg på sofaen når jeg sto opp. Selvfølgelig var det første jeg klarte å gjøre etter å ha fått servert - å søle sjokolademelk utover sofaen, gulvet og meg... Arg! Da blir det vasking av sofatrekk i dag.. Godt vi har sofatrekk som kan vaskes i maskinen!
Seinere i dag kommer tanta mi med sønnen på 3mnd innom, og så skal jeg og samboeren på middag hos onkelen og fetteren hans.
Hva skal dere i dag?
HeheSender du over den samboeren hit litt så han kan lage frokost til meg også?her måtte jeg visst til pers selv
![]()
Veldig kjekt med sofatrekk som kan hives i maskinen. Merker nytten av de etter vi fikk lille snuppa![]()
Idag er det avslapning på menyen. Leke litt med snuppa og kose oss![]()