jenta86
Gift med forumet
Det er 2år siden det ble gjort her også,men har bært byggestopp fra kommunen(!!)Så spennende
Det gjorde vi for 2 år siden!
Men skal i gang igjen nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er 2år siden det ble gjort her også,men har bært byggestopp fra kommunen(!!)Så spennende
Det gjorde vi for 2 år siden!
Det var smartHøst her også nå. Brrr heldigvis kjøpte jeg en del ull på salg sist sesong![]()
Får Google disse ballene dineJada. ikke så værst middagMee tooo..er snop det
![]()
Er vel nesten ikke mulig å bli verreSatser på en bedre sommer neste år![]()
Burde være vanskelig ihvertfallEr vel nesten ikke mulig å bli verre![]()
God dagi natt har jeg sovet kjempegodt
![]()
30ds er hver dagJa, jogginga kan ikke legges på hylla. Men annenhver gang jogging og 30ds?
Hvor får man tak i det?
Så kjedelig å vente daDet er 2år siden det ble gjort her også,men har bært byggestopp fra kommunen(!!)
Men skal i gang igjen nå![]()
Er stoff sofa vi har også. Skal bytte den ut, men når det er vi ikke sikre på enda. Andre ting som prioriteres førstDet er sant, men mye greiere med sofa der det skal litt til før det vises iallefallellers hadde jeg nok måtte vaska hele sofaen annahver dag
nå har vi lys grå stoffsofa
passer bedre inn, og ikke så klam som vår gamle skinnsofa
![]()
Bare hyggeligTakk for det![]()
God dagenså bra du har sovet skikkelig godt
skulle ønske jeg kunne si det samme
![]()
Snuppa våkna ikke noe i natt, så det var deilig.Så, hva er deres planer for dagen damer?![]()
Ser den godt. Mi er bare to måneder, men ågr allerede å gleder meg til hun blir størresamtidig er det jo noe veldig koselig med å ha en liten en også
![]()
Ja,helt forferdelig! Det værste er at det ikke er så mye igjen...Så kjedelig å vente da
Lykke til!
Wow du er råGod morgen![]()
Her var det opp å hoppe 05.30 i dag.
Ut på fjelltur og vært ute i 3,5t
Ellers blir det å daffe her oppe på hytta til vi reiser hjem.
Skjer hos dere?
Så bra! Det er en fantastisk god følelse å våkne etter ei god natt søvnGod dagi natt har jeg sovet kjempegodt
![]()
Snuppa våkna ikke noe i natt, så det var deilig.
Jeg skal til en venninedu da ?