Skravletråd september

:) så har bare de 15 studiepoengene til ferdig grad :) ja, er noe derfor jeg også valgte å prioritere eksamener. For å ta eksamen må jeg også være på skolen, noe som er vanskelig med en liten baby:p selve bacheloroppgaven kan jeg skrive hjemme :)
Ja det var veldig lurt :) er som du sier, den kan man tross alt skrive hjemmefra. Og det er som regel praktisk med en liten en :-)

Ammingen går hardt og brutalt for seg her. Med en tann ute og en til som så vidt ligger klar til å sprette opp og mini biter:-/

Nå kan du ihvertfall prøve å slappe av og nyte siste tiden før lille kommer ;)
Oh yes :) og det skal jeg også ;) søsteren min er frisør,så hun skal freshe opp håret mitt,jeg skal i vei å få gravidmassasje og fotbehandling også få påfyll på vippeextetion :) så føler jeg meg litt fresh både før og etter fødselen :D

Oh yes :) og det skal jeg også ;) søsteren min er frisør,så hun skal freshe opp håret mitt,jeg skal i vei å få gravidmassasje og fotbehandling også få påfyll på vippeextetion :) så føler jeg meg litt fresh både før og etter fødselen :D
Åh det høres bare helt fantastisk ut!!!

Wow du er rå :eek:
Her våkna jeg 11.30......fikk sjokk da jeg så klokka. Ungene hadde ordna frokost selv. Jaja må bare nyte det før vi får fjerdemann i april ;)
Hehe, sjelden jeg er så aktiv da. men takk;)

Åhh det var lenge:P Gammel er kidsa?

Back
Topp