Skravletråd september

Egentlig er det jo kjempekoselig, hører mange som absolutt må sove på hver sin side av senga. Ugh, men graviditet er unntakstilstand! Jeg ender som regel, som i natt å stå opp. Når han er våken tar han ydmykt instrukser men i søvne, nei... Og så legger han hånda på magen min og da blir det liv og røre der inne også, haha!

Ja, vi har alltid pleid å sovne med at han holder rundt meg. Men da jeg var gravid ble det utelukket når han var kokvarm og jeg hormonell :p

Ja, vi har alltid pleid å sovne med at han holder rundt meg. Men da jeg var gravid ble det utelukket når han var kokvarm og jeg hormonell :p

Vi pleide bytte på å spoone hverandre, men kjæresten forstår ikke hvorfor jeg ikke kan ligge bakerst lenger. Han kan kjenne sparka i magen da, men det presser sånn på blæra mi :p

Så spinnvill som hun er nå som 2mnd gammel, tør jeg ikke tenke meg hvordan hun blir etter 6 mnd. Haha :p

Det blir som regel ikke bedre :P
Vi kjeder oss:P
Middag spist, klær vasket, jeg ligger på sofa pottetett:eek:

Kjeder oss her og. Jeg er sur fordi ingen av oss skrapet bort det som satt fast i bunnen av stekeovnen i går. Så nå lukter det ganske brent her. Håper det ikke setter smak på kjeksen.

Snart middag her også skal vi bare slappe av :) kanskje lille N orker å leke :D

Hjemme fra besøk, har spist pølser til middag, sånn er det når 3 åringen får velge. Haha.
Nå sitter jeg å leser her/leser nyheter, men tuppa leker med dukkene sine :)

Hjemme fra besøk, har spist pølser til middag, sånn er det når 3 åringen får velge. Haha.
Nå sitter jeg å leser her/leser nyheter, men tuppa leker med dukkene sine :)
Håper du fikk ha brød/lompe e.l også?å ikke bare pølser? :p

Back
Topp