Å det er kjedelig :/ skal prøve nyhet hos Peppes. Biff burger også må jeg ha det berømte hvitløksbrødetHerlig! Slike muligheter har vi ikke her jeg bor..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å det er kjedelig :/ skal prøve nyhet hos Peppes. Biff burger også må jeg ha det berømte hvitløksbrødetHerlig! Slike muligheter har vi ikke her jeg bor..
Nå er det bare å vente på at gubben kommer hjemIkke vi heller
Lenge siden her ogsåHar ikke hatt pannekaker på aner ikke hvor lenge siden.
Mmmm, det hørtes fryktelig godt ut! ;DÅ det er kjedelig :/ skal prøve nyhet hos Peppes. Biff burger også må jeg ha det berømte hvitløksbrødetnam nam
![]()
JaEr så kjekt med små. Gifte seg kan en gjør hele tiden
. Herlig når en finner den en vil leve livet med
. Tok meg og gubben nesten 6 år å finne ut at vi skulle være mer enn bare veldig gode venner
. Alle spurte oss opp over årene om det var noe mellom oss, vi bare neeeeeheeeei vi er bare gode venner. Nå har vi vært sammen i 3 år, gift i 1.5 år og har en gutt på 8 måneder
![]()
number of the beastHvorfor ikke?
Taco til middag i dag. Må jo opprettholde taco - fredagen. Hva har dere til middag?![]()
Da er det vel bare å gå og skifte daNei mistenker at det er en her som må ha ny bleie... litt mistenkelige lukter fra sidemannen min her:-/
Veldig typiskHaha typisk detslappet av
og slapper av før jeg må ta oppvask fra igår og mannen rydde
![]()
Oi , det har jeg faktisk ikke spist på minst 15 år! :OHer står chili con carne på kokmen kjenner at tacoen friste jammen altså!
![]()
Blir middag på kvelden her.Sen middag?
Oi , det har jeg faktisk ikke spist på minst 15 år! :O
Vanligvis her også. Men med sykt barn hadde jeg plutselig så god tid til å lage middag. Startet å skjære grønnsaker u 13.30 tiden. HahaBlir middag på kvelden her.
Mm, det høres skikkelig godt ut. Sliter veldig med inspirasjon til middag hver dag, kanskje jeg skal prøve den?Etter at jeg begynte med oppskrifter fra rema 1000 appen i mangel på oppfinnsomhet ved middager, er det blitt laga mange nye ting her i husetnå er jeg hekta på chili con carne
![]()
Og i morgen blir det hjemmelaha kyllingboller med spinat![]()
Å kjenner til detNei mistenker at det er en her som må ha ny bleie... litt mistenkelige lukter fra sidemannen min her:-/
Vi har alltid hatt en god tone oss mellom som ikke så mange andre har forstått så vi passer nok godt sammenJahar en del tyngre vei mot søsken men det blir verdt det
ikke sant
å så koselig at dere fant at dere ville være sammen, har giftet dere og fått barn
8 mnd er herlig alder
![]()
Ble en liten tur på badet jaDa er det vel bare å gå og skifte da
Mm, det høres skikkelig godt ut. Sliter veldig med inspirasjon til middag hver dag, kanskje jeg skal prøve den?![]()