Hehe, flink er du!Ikke bare jeg som var tidlig ute med forberedelsene til middag. Med ei på 9 uker her som krever sin oppmerksomhet så må sånt gjøres innimella slagene. Dermed ble grønnsakene gjort klar klokken 9 imorresthaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, flink er du!Ikke bare jeg som var tidlig ute med forberedelsene til middag. Med ei på 9 uker her som krever sin oppmerksomhet så må sånt gjøres innimella slagene. Dermed ble grønnsakene gjort klar klokken 9 imorresthaha
Klart hun er!hun er så vakker der hun sover ! <3
Han kjenner deg vel så godt at han ikke blir overrasketVurderer å ta ned panelplatene og sette opp nye...hva tror dere mannen sier om han kommer hjem til vegg uten plater?![]()
Så spennende daEr en enebolig på 90 kvadrat i 2 etasjer så totalt 180 kvadrat. Så nå gjelder det bare å få lån i banken
![]()
Hørtes digg utPeppes biff burger og hvitløksbrødet deres. Lille N får egen barnepizza og vi kan spise resten til kveldsmiddag nå faktisk så prates senere i kveld jenter
![]()
Så flink du er daHva skal dere i helgen jenter?
Jeg skal stå på stand i byen i helgen for idrettslaget til kidsa![]()
Håper det bare er tenner daTakk for det!Mistenker tenner, blir alltid tett og får feber i forbindelse med frembrudd..
Deilig med helg!Planer for helgen?
Arkitekttegnet blir detSå spennende dakataloghus?
Vi bygde for 2 år siden![]()
Hva skjer i helgen da?Det blir ingen rolig helg akkurat
God helg søte duÅ der var siste to kjøkkenskap ryddet også. Nå helg
Bruktmarked eller loppemarked i nærheten??En av delene. Vil bare ha det bort
Får gjort mye når man er i det humøretOh yes. Jeg ee i kvitte meg med alt som ikke brukes humør
Ja2000? Her synes vi at vi er flink om det blir 1000 kr ukainkluderer det alt fra dagligvarebutikken da?
![]()
For all del. Bygg en stor yttergang! Hater gangen i huset vårt.Arkitekttegnet blir det. Har en onkel som er byggmester så han har fikset tegninger og alt
. Men kunne fått katalog hus også gjennom firmaet hans hvis vi ønsket
Men dere er jo tre stykker? Det er jo super imponerende!!Jamen vi er flink å kjøper i store kvantum.. som feks idag ; 20kg ris,5kg vaskemiddel,handler ferskt hos kjøttskjæreren (mye billigere) som vi fryser ned...eneste vi trenger å handle er melk o.l om det går tomt
![]()
Hvis jeg får ungene til sengsSkal dere se Norske Talenter i kveld?![]()
Knallkjøp daTakk for det
Fikk tak i en brukt en for 200,-
Greit på jobb da?
HahaDet skal vi. Tror jeg skal sende mannen på shopping så tar jeg snekringa når han ikke er hjemme![]()