Jeg har 666 innlegg... det er jo ikke helt bra
ikke nå lenger da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har 666 innlegg... det er jo ikke helt bra
Hehe, har prøvd å planlegge middager ei stund fram i tid her også, men plutselig er det bare men og lillemor hjemme da mannen plutselig må på jobb og 15 åringen har masse planer i øst og vest...Anbefales. Handler sjelden på rema, men appen er genialstrimlet svinekjøtt og spinat og masse grønnsaker står på menyen på søndag nå.
Er så sulten mens jeg venter på middagen skal bli klar, at jeg planla liksågodt neste ukes middager i samme slengen![]()
Nå håper jeg det er filmen du snakker omSer på småkryp nå![]()
Hehe, har prøvd å planlegge middager ei stund fram i tid her også, men plutselig er det bare men og lillemor hjemme da mannen plutselig må på jobb og 15 åringen har masse planer i øst og vest...
Vanligvis her også. Men med sykt barn hadde jeg plutselig så god tid til å lage middag. Startet å skjære grønnsaker u 13.30 tiden. Haha
Ser på småkryp nå![]()
Ja det er filmenNå håper jeg det er filmen du snakker om![]()
Ikke santÅh, den fikk jeg lyst å se igjen! Nesten barndomsminner det![]()
Du har vært flink!Å der var siste to kjøkkenskap ryddet også. Nå helg
Dukker vell opp om noen dagerDa måtte jeg rett og slett kjøpe nytt spebarnsinnlegg. Nå dukker vel det gamle opp igjen![]()
Hva har dere gjort i dag?
Blir taco her også,men vi har ikke noe Taco fredag i utgangspunktet daTaco til middag i dag. Må jo opprettholde taco - fredagen. Hva har dere til middag?![]()
Hva ble det?Take away så spent på hva mannen bestiller da![]()
Formen er blitt bedre nå...men litt småuggen.. håper den blir bedre når vi skal spiseAvslutter på jobb
Fysj, håper formen snur!!
Klærne skal henges opp nåSlapp av du...til formen er bedre![]()
Peppes biff burger og hvitløksbrødet deres. Lille N får egen barnepizza og vi kan spise resten til kveldsHva ble det?![]()
Oj! Der er imponerende!Dukker vell opp om noen dager
Har vært på vår månedlige handling,ble kun 2000kr denne gangen![]()
Ikke santfant den på viaplay under filmer fra da mamma og pappa var små
![]()
Det blir ingen rolig helg akkuratDu har vært flink!
Nå kan helgen nytes med god samvittighet![]()
Dukker vell opp om noen dager
Har vært på vår månedlige handling,ble kun 2000kr denne gangen![]()