Skravletråd september

Anbefales. Handler sjelden på rema, men appen er genial ;) strimlet svinekjøtt og spinat og masse grønnsaker står på menyen på søndag nå.

Er så sulten mens jeg venter på middagen skal bli klar, at jeg planla liksågodt neste ukes middager i samme slengen:p
Hehe, har prøvd å planlegge middager ei stund fram i tid her også, men plutselig er det bare men og lillemor hjemme da mannen plutselig må på jobb og 15 åringen har masse planer i øst og vest...

Hehe, har prøvd å planlegge middager ei stund fram i tid her også, men plutselig er det bare men og lillemor hjemme da mannen plutselig må på jobb og 15 åringen har masse planer i øst og vest...

Ser den! Derfor pleier jeg å planlegge for 5 dager istedenfor hele uka. og handler deretter. Er alltid noe som dukker opp en av dagene eller så, og kjipt å ha handla inn mat som går ut på dato før en får det spist :p

Vanligvis her også. Men med sykt barn hadde jeg plutselig så god tid til å lage middag. Startet å skjære grønnsaker u 13.30 tiden. Haha

Ikke bare jeg som var tidlig ute med forberedelsene til middag. Med ei på 9 uker her som krever sin oppmerksomhet så må sånt gjøres innimella slagene. Dermed ble grønnsakene gjort klar klokken 9 imorrest :p haha

Da måtte jeg rett og slett kjøpe nytt spebarnsinnlegg. Nå dukker vel det gamle opp igjen :)
Hva har dere gjort i dag?
Dukker vell opp om noen dager :p
Har vært på vår månedlige handling,ble kun 2000kr denne gangen ;)

Taco til middag i dag. Må jo opprettholde taco - fredagen. Hva har dere til middag? :)
Blir taco her også,men vi har ikke noe Taco fredag i utgangspunktet da ;)

Peppes biff burger og hvitløksbrødet deres. Lille N får egen barnepizza og vi kan spise resten til kvelds :p middag nå faktisk så prates senere i kveld jenter :D

Dukker vell opp om noen dager :p
Har vært på vår månedlige handling,ble kun 2000kr denne gangen ;)

2000? Her synes vi at vi er flink om det blir 1000 kr uka :p inkluderer det alt fra dagligvarebutikken da? :)

Back
Topp