Da måtte jeg rett og slett kjøpe nytt spebarnsinnlegg. Nå dukker vel det gamle opp igjen
Hva har dere gjort i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oslo har nok enda flere revyer enn Stavangerbor i oslo så er vel en del herveldig rart å tenke på at vi er ikke nybegynner fasen lenger, men vi har snart 3 år
på de 3 årene har vi opplevd ting som kanskje ikke alle opplever i livet sitt. men vi har ett sterkt bånd og er så lykkelig sammen som en liten familie <3
Vi hadde kjøttsuppe og pannekakerTaco til middag i dag. Må jo opprettholde taco - fredagen. Hva har dere til middag?![]()
Hørtes godt ut det daVi hadde kjøttsuppe og pannekakermannen skal straks på trening, så det ble noe lett noe
![]()
Det var helt greit. Taco er mye bedreHørtes godt ut det da![]()
Alt til sin tid, tenker vi må ha pannekaker til uka. HihiDet var helt greit. Taco er mye bedre![]()
Hvorfor ikke?Jeg har 666 innlegg... det er jo ikke helt bra
Vet ikke ennå.Taco til middag i dag. Må jo opprettholde taco - fredagen. Hva har dere til middag?![]()
Haha typisk detDa måtte jeg rett og slett kjøpe nytt spebarnsinnlegg. Nå dukker vel det gamle opp igjen![]()
Sen middag?Vet ikke ennå.
JaOslo har nok enda flere revyer enn Stavanger.
Gratulerer med 3 år forresten. Rart hvor mye en kan oppleve på så "kort" tid
. Men er ofte det som gjør en sterkere
![]()
Take away så spent på hva mannen bestiller daTaco til middag i dag. Må jo opprettholde taco - fredagen. Hva har dere til middag?![]()
Tror vi skal ha pannekaker idag. Gubben har valgt idag. Biff i morgen daTaco til middag i dag. Må jo opprettholde taco - fredagen. Hva har dere til middag?![]()
Herlig! Slike muligheter har vi ikke her jeg bor..Take away så spent på hva mannen bestiller da![]()
Jeg fikk så lyst på pannekaker. Enda jeg er skikkelig mett. Hihi.Tror vi skal ha pannekaker idag. Gubben har valgt idag. Biff i morgen da![]()
Er så kjekt med småJatusen takk, datoen er 22
ja vi er blitt sterke på disse årene
ville aldri levd uten hverandre, men å gifte oss får vi gjøre når babyønsket er i boks
vurderer i tinghuset og kirken senere
![]()
Har ikke hatt pannekaker på aner ikke hvor lenge sidenJeg fikk så lyst på pannekaker. Enda jeg er skikkelig mett. Hihi.
Ikke vi hellerHar ikke hatt pannekaker på aner ikke hvor lenge siden.