Skravletråd september

Da måtte jeg rett og slett kjøpe nytt spebarnsinnlegg. Nå dukker vel det gamle opp igjen :)
Hva har dere gjort i dag?

bor i oslo så er vel en del her :) veldig rart å tenke på at vi er ikke nybegynner fasen lenger, men vi har snart 3 år :o på de 3 årene har vi opplevd ting som kanskje ikke alle opplever i livet sitt. men vi har ett sterkt bånd og er så lykkelig sammen som en liten familie <3
Oslo har nok enda flere revyer enn Stavanger:-P.
Gratulerer med 3 år forresten:-). Rart hvor mye en kan oppleve på så "kort" tid:-). Men er ofte det som gjør en sterkere :-)

Taco til middag i dag. Må jo opprettholde taco - fredagen. Hva har dere til middag? :)

Da måtte jeg rett og slett kjøpe nytt spebarnsinnlegg. Nå dukker vel det gamle opp igjen :)
Hva har dere gjort i dag?
Haha typisk det :p slappet av :) og slapper av før jeg må ta oppvask fra igår og mannen rydde :)

Oslo har nok enda flere revyer enn Stavanger:-P.
Gratulerer med 3 år forresten:-). Rart hvor mye en kan oppleve på så "kort" tid:-). Men er ofte det som gjør en sterkere :-)
Ja :p tusen takk, datoen er 22 :) ja vi er blitt sterke på disse årene ❤️ ville aldri levd uten hverandre, men å gifte oss får vi gjøre når babyønsket er i boks ❤️ vurderer i tinghuset og kirken senere :)

Ja :p tusen takk, datoen er 22 :) ja vi er blitt sterke på disse årene ❤️ ville aldri levd uten hverandre, men å gifte oss får vi gjøre når babyønsket er i boks ❤️ vurderer i tinghuset og kirken senere :)
Er så kjekt med små:-). Gifte seg kan en gjør hele tiden:-P. Herlig når en finner den en vil leve livet med:-). Tok meg og gubben nesten 6 år å finne ut at vi skulle være mer enn bare veldig gode venner:-). Alle spurte oss opp over årene om det var noe mellom oss, vi bare neeeeeheeeei vi er bare gode venner. Nå har vi vært sammen i 3 år, gift i 1.5 år og har en gutt på 8 måneder:-)

Back
Topp