Skravletråd september

At man bruker en ferdig saus klarer jeg ukke se problemet med om resten er hjemmelaget .
Har ikke noe problemer med ferdig saus jeg heller, men her er alt på glass eller i poser bare å settes sammen.
Det kaller jeg ikke hjemmelaget som de kaller det.
Er spesifikt disse lasagne reklamene jeg missliker

Ja elsker å gå på revy og vi har noen morsomme artister som pleier å ha revy av og til ila høsten/rett før jul her i distriktet :).
har aldri vært på en, men jeg har sett på pcen og ler meg halt i hjelp når jeg ser den :D kanskje jeg skal ta med mannen på det som en feiring på 3 års dagen våres :)

Hva er egentlig poenget med ting som ikke går inn i oppvaskmaskinen? Er det virkelig så mye bedre å drikke øl fra sånne lange glass?
Øl glass skal ikke gå i samme oppvaskmaskin som vanlig oppvask for den er det fett på og får man en tynn film av fett på ølglass skummer ikke ølen som den skal.
Er derfor utesteder har egen oppvaskmaskin til ølglass

Det må du gjøre:). Mange av de er hysterisk morsomme :)
da skal jeg titte :) vi må ikke ut denne mnd for denne mnd har jeg bestilt kake på selve dagen og håper han blir glad for jeg vet han kommer til elske denne sjokoladekaken :D

da skal jeg titte :) vi må ikke ut denne mnd for denne mnd har jeg bestilt kake på selve dagen og håper han blir glad for jeg vet han kommer til elske denne sjokoladekaken :D
Vann i munnen her:-). Vet ikke hva som går for tiden jeg men vet det pleier å komme en revy eller 2 ila høsten her jeg bor ihvertfall :-)

Vann i munnen her:). Vet ikke hva som går for tiden jeg men vet det pleier å komme en revy eller 2 ila høsten her jeg bor ihvertfall :)
bor i oslo så er vel en del her :) veldig rart å tenke på at vi er ikke nybegynner fasen lenger, men vi har snart 3 år :o på de 3 årene har vi opplevd ting som kanskje ikke alle opplever i livet sitt. men vi har ett sterkt bånd og er så lykkelig sammen som en liten familie <3

Der var lille N oppe så nå skal vi bare kose oss :) blir vel sen middag her idag og. Sånn rundt 5 halv seks men vi har ikke lyst på mat så :p

Back
Topp