Ja, det har vi. Har allerede levert inn noe til fretex. Skal nok leverer mer og selge noe.For mye hos dere også?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det har vi. Har allerede levert inn noe til fretex. Skal nok leverer mer og selge noe.For mye hos dere også?
Det er sikkert det luresteSkulle gjort det om jeg trodde du hadde rett, men jeg får vel snakke med ham først![]()
Oh yes. Jeg ee i kvitte meg med alt som ikke brukes humør
Det skal vi. Tror jeg skal sende mannen på shopping så tar jeg snekringa når han ikke er hjemmeKos dere med snekring da![]()
I kveld har vi vært på farten med ikea og shopping. I morgen er det babysvømmingHva skal dere i helgen jenter?
Jeg skal stå på stand i byen i helgen for idrettslaget til kidsa![]()
Haha, ja gubben her også må overtales til slike tingvi venter til hun er over 3 år for da skjønner henne så mye mermen jeg prøve å overtale mannen så mammaen kan se haha
![]()
revy er morsomtHaha, ja gubben her også må overtales til slike ting. Håper å få komt meg på en revy eller noe hvis jeg finner en som virker morsom
![]()
Har ikke noe problemer med ferdig saus jeg heller, men her er alt på glass eller i poser bare å settes sammen.At man bruker en ferdig saus klarer jeg ukke se problemet med om resten er hjemmelaget .
Han hadde blitt veldig utålmodig ihvertfall hvis han fortsetter sånn det er nåSpørs om han ikke blir litt utålmodig![]()
Ja elsker å gå på revy og vi har noen morsomme artister som pleier å ha revy av og til ila høsten/rett før jul her i distriktetrevy er morsomt![]()
har aldri vært på en, men jeg har sett på pcen og ler meg halt i hjelp når jeg ser denJa elsker å gå på revy og vi har noen morsomme artister som pleier å ha revy av og til ila høsten/rett før jul her i distriktet.
Veldig greit når man er ferdig hvertfallÅh, sånt humør er ganske greit å ha en gang iblant!![]()
Øl glass skal ikke gå i samme oppvaskmaskin som vanlig oppvask for den er det fett på og får man en tynn film av fett på ølglass skummer ikke ølen som den skal.Hva er egentlig poenget med ting som ikke går inn i oppvaskmaskinen? Er det virkelig så mye bedre å drikke øl fra sånne lange glass?
Det må du gjørehar aldri vært på en, men jeg har sett på pcen og ler meg halt i hjelp når jeg ser denkanskje jeg skal ta med mannen på det som en feiring på 3 års dagen våres
![]()
da skal jeg titteDet må du gjøre. Mange av de er hysterisk morsomme
![]()
Vann i munnen herda skal jeg tittevi må ikke ut denne mnd for denne mnd har jeg bestilt kake på selve dagen og håper han blir glad for jeg vet han kommer til elske denne sjokoladekaken
![]()
bor i oslo så er vel en del herVann i munnen her. Vet ikke hva som går for tiden jeg men vet det pleier å komme en revy eller 2 ila høsten her jeg bor ihvertfall
![]()
Det er helt greit, og det kan skryte av det så mye de vil.Hahapust, Musemor!!
De vil jo selge varene sine!![]()