jenta86
Gift med forumet
Kommer meg ikke i gang...Jeg sparker deg igang!*spark*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer meg ikke i gang...Jeg sparker deg igang!*spark*
Huff da, høres ikke noe godt utVar i tipptopp form tidligere i dag..men sovnet på sofaen å våknet at jeg hostet og måtte kaste opp :/
Oi, det var mye!Kengubarnet er hentet, pappen levert på avfallstasjon og søppelsekkene fra romma oppa bærti garasjen. 10 sekker fyllt opp hittil
Mulig detSå stille det var her da![]()
Stenderverket kan nok bli ferdig i kveld. Men håper på resten iløpet av helgen jaGod ettermiddag
Er det helgens planer??
Ja mem så har jeg kvittet meg med myeOi, det var mye!![]()
Håper ikke jeg heller...Huff da, høres ikke noe godt ut
Håper ikke du blir skikkelig dårlig da
God bedring![]()
Haha...da blir de garantert borte!Sant det. Men de forsvinner fort spesielt nå når vi har fått klarsignal til å bygge hus :-D
Er det travle tider?Mulig detjeg rekker ikke henge med fra jobb...
Bra å la de sove når de er sykeder sovnet endelig lille Nsiden hun er syk får henne sove når henne vil
![]()
Har så lyst til å gå der jeg også men vet ikke hvor mye utbytte mini vil ha av det. Han er 1 år når det skal væreÅåh..,heldige du!!![]()
O store ryddedagBare to skap igjrn på kjøkkenet. Hurra
Klart det er verdt detMå man så man. Ikke noe å gjøre med det. Har prøvd ulltråd (et kjærringråd som ikke funker på meg), og magnesium (det fikk jeg veldig hjertebank av, så det orka jeg ikke). Og da er det ikke så mye mer å gjør med det, desverre.. Men men, det er jo verdt det da♥
Avslutter på jobbHva gjør dere nå? Ble så stille her?
Selv ligger jeg på sofaen enda...formen ble plutselig så dårlig![]()
hun er så vakker der hun sover ! <3Bra å la de sove når de er syke![]()
Er en enebolig på 90 kvadrat i 2 etasjer så totalt 180 kvadratHaha...da blir de garantert borte!
Hva slags hus skal dere bygge??
vi velger å vente for lille N er litt over 2 da og hun har vel heller ikke noe utbytte av å være derHar så lyst til å gå der jeg også men vet ikke hvor mye utbytte mini vil ha av det. Han er 1 år når det skal være![]()
Blir nok til at vi også venter ihvertfall til han er 2 årvi velger å vente for lille N er litt over 2 da og hun har vel heller ikke noe utbytte av å være der![]()