Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Leste pappa'n av en grunnVille dere ikke ha pappan lenger?![]()
Hva rydder dere i?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leste pappa'n av en grunnVille dere ikke ha pappan lenger?![]()
Hva skal snekres?Ja, det kan nok vente
![]()
Sant detHahamen du har jo pengene uansett hvor de står da
![]()
Ja endel. 3 poser til nå. Blir nok en til før jeg er ferdigMye som skal ryddes ut der også?
Har tatt pause jegJeg prøver å rydde og vaske litt![]()
Greit å kvitte seg med det som man ikke brukerJa endel. 3 poser til nå. Blir nok en til før jeg er ferdig
Liten pause på meg også. Tror ikke jeg rekker mye mer rydding i dag, men skal straks henge opp litt mer klær..Har tatt pause jeg![]()
Du har vært effektiv de siste dageneBare to skap igjrn på kjøkkenet. Hurra
Må man så man. Ikke noe å gjøre med det. Har prøvd ulltråd (et kjærringråd som ikke funker på meg), og magnesium (det fikk jeg veldig hjertebank av, så det orka jeg ikke). Og da er det ikke så mye mer å gjør med det, desverre.. Men men, det er jo verdt det da♥Nei, sånn kan du jo ikke ha det
Håper du får deg litt mer søvn!
Ja det er det. Orker ikke fulle skap lengerGreit å kvitte seg med det som man ikke bruker![]()
Tror jeg skal prlve å få tatt de siste ogsp så er jeg ferdigLiten pause på meg også. Tror ikke jeg rekker mye mer rydding i dag, men skal straks henge opp litt mer klær..
hører litt musikk og tenker ut innlegg jeg kan skrive på bloggenHva gjør dere nå? Ble så stille her?
Selv ligger jeg på sofaen enda...formen ble plutselig så dårlig![]()
Skjønner den. Må kvitte oss med mer her ogsåJa det er det. Orker ikke fulle skap lenger
Jeg vet ikke når jeg blir ferdig, ikke denne uka i alle fallTror jeg skal prlve å få tatt de siste ogsp så er jeg ferdig
Prøver å finne ut av hva som blir penest på veggen minHva gjør dere nå? Ble så stille her?
Selv ligger jeg på sofaen enda...formen ble plutselig så dårlig![]()
Skal ikke klage jeg da hører jeg.. :/hører litt musikk og tenker ut innlegg jeg kan skrive på bloggenhuff så kjedelig
ligger i sengen selv for er ikke i mine full fem jeg heller dessverre... dette er ME som slår ut for fult for jeg har stresset de siste dagene... blæææ
Var i tipptopp form tidligere i dag..men sovnet på sofaen å våknet at jeg hostet og måtte kaste opp :/Prøver å finne ut av hva som blir penest på veggen min
Håper formen blir bedre snart