Skravletråd september

Ja, kan jo håpe:P Men tviler på det, så kan jeg heller bli pos. overrasket hehe.

Jada, det gjør det.

Hm, hva er stort??:P Blir rundt 30:)
Alltid bedre å bli positivt overrasket enn omvendt;) hihi

Passelig stort det vel;)

God dag:)
I dag har frøkna og jeg vært og kjøpt materialer til stenderverk, så nå er det bare å snekre ivei:D

*Gjesp*
Var tidlig oppe i dag for å kjøre samboeren på jobb og komme meg til legen. Etter det bytta jeg et par bukser for samboeren, handla, var innom jobbe for snar visitt, leverte salgs kontrakt på satensveivesen og fiksa mulighet for lån i banken.
Og nå er jeg bare daff.. Tror jeg skal ta meg en dupp..
Hva skjer hos dere? Planer for dagen?

Kengubarnet er hentet, pappen levert på avfallstasjon og søppelsekkene fra romma oppa bærti garasjen. 10 sekker fyllt opp hittil

Kengubarnet er hentet, pappen levert på avfallstasjon og søppelsekkene fra romma oppa bærti garasjen. 10 sekker fyllt opp hittil
Da hadde du mye som skulle ryddes. Greit med alt som er gjort :)

Ville dere ikke ha pappan lenger? :p

*Gjesp*
Var tidlig oppe i dag for å kjøre samboeren på jobb og komme meg til legen. Etter det bytta jeg et par bukser for samboeren, handla, var innom jobbe for snar visitt, leverte salgs kontrakt på satensveivesen og fiksa mulighet for lån i banken.
Og nå er jeg bare daff.. Tror jeg skal ta meg en dupp..
Hva skjer hos dere? Planer for dagen?

Fortjener en dupp da vel;)
Her skal det snekres egentlig, men snuppa har våknet og er veldig pratsom så det får vente

Back
Topp