jenta86
Gift med forumet
Sov alt for godt også...våknet nåGodt å høre at alt er bra
Sov godt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov alt for godt også...våknet nåGodt å høre at alt er bra
Sov godt![]()
Hehe...har på følelsen at det blir flere her åHehe, nei det kan man ikke
Vi skulle også bare ha to...![]()
HahaSkikkelig skuffende å sjekke kontoen, se på feil og lure på hvorfor en plutselig har så utrolig mye penger på lønnskontoen... Helt til jeg ser at nei det var jo BSU kontoen det ja. Sjekker linjen oppforbi og noen tusen mindre der kan du si. Skikkelig skuffa selv om jeg selvsagt visste at det skulle litt til at jeg hadde så mye på den vanlige lønnskontoen som på BSU![]()
Tror de er litt vell PRkåte ja..Må jo kun være for å komme på tv?!![]()
Hehe...har spurt meg selv om det samme mange gangerHva er egentlig poenget med ting som ikke går inn i oppvaskmaskinen? Er det virkelig så mye bedre å drikke øl fra sånne lange glass?
ca 1000 innlegg unnaÅ nei?!var vi langt unna?
Jeg er på jobb idagDu skal i dag da?
Ja det er vist deti går var det noe å gjøre hele dagen og nå har jeg tatt husarbeidet og pakket så mangler bare en tur på badet og få meg litt anstendig før det bærer avgårde på et nytt marked
![]()
Da må du feste den bedre på armen!!Klokken bare flyr fra meg!
Det vil jeg tro det varOg det var veldig deilig også![]()
Ha ha ha du er så morsomDa må du feste den bedre på armen!!![]()
Uff da , det var ikke bra.ca 1000 innlegg unna![]()
Jeg er på jobb idagog mannen har fri så jeg kommer visst hjem til ferdig middag! Yohoo!
Kos dere på marked!
Hva får du servert?Jeg er på jobb idagog mannen har fri så jeg kommer visst hjem til ferdig middag! Yohoo!
Kos dere på marked!
Da gikk den veldig fort for din del. Jeg har akkurat tatt meg litt lunsj og rekker litt mer rydding etter detJeg må dra om 20 min ..
Må bli flinkere til detDet vil jeg tro det var![]()
Enig med deg. Smaker ikke godt heller :/Åååå...
Blir SÅÅÅÅ!!!! irritert over enkelte reklamer.
Toro lasagne, pulver tilsettes i kald melk, så enkelt å lage din egen hjemmelagde italienske lasagne.
Domino, så enkelt å lage hjemmelaget lasagne, hvilken dag er din Domino dag.
DET ER IKKE HJEMMELAGET.
Det ferdig middager og halvfabrikater!!!
Ja noe positivt må det være med det daDet gjør det helt sikkert![]()
Om man skal være positiv da, så får jeg sett snuppa i magen masse pga. blødningene![]()
Mhm har jo blitt noen ekstra ul.Ja noe positivt må det være med det dahe he
godt å få bekreftet at alt er bra <3