JaSkjønner.. kjipt. Men, heldigvis er vi mennesker vanedyrhar dere vaske-kjeller?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaSkjønner.. kjipt. Men, heldigvis er vi mennesker vanedyrhar dere vaske-kjeller?
![]()
Hu har svømming onsdag og ballett torsdag, men faren følger annahver uke da![]()
Jadet har vi og 2 maskiner med tørketrommel så fint vaskeri
![]()
Ja. Jeg kunne kjørt. Men det føles veldig uaktuelt ut. Masse kø inn mot oslo. Håpløst og dyrt med parkering. Det er virkelig ikke noe alternativ.
Deilig med kort vei til jobb!
Krysser virkelig fingrene for deg! Men uansett så må babyen ut. På den ene eller andre måten. Det viktigste er at det går bra med dere begge <3
Jeg tror vel det blir en jente til...men kunne gjerne hatt en av hver
fornøyd uansett!
Håper dere får en fin dag hjemmeBlir Hjemme - dag på oss i dag også. . Tuppa sover enda :O tenker det dr godt etter ei lang natt med mye hosting og gråt. Jeg ligger ved siden av henne og kontrollerer pusten. Fordelen med å være hjemme er at vi forhåpentligvis får gjort litt husarbeid, kanskje.
JaDet jo supert da![]()
Høres ut som en deilig start på dagen:Da er gutten på skolen. Jeg og mannen har vært hos bakeren. Nå spiser jeg frokost nr to, ser tv og drikker kaffe med mannen som snart skal på jobb. Hva gjør dere idag?
God formiddagGod morgen![]()
I dag må jeg finne spebarnsinnlegget til bilsete. Noen som vil tippe hvor det er?
God formiddagGod morgenSovet godt??
![]()
Skjer i dag?
Så gøy da![]()
svømming er jobben flott aktivitet å drive med! En god og viktig ferdighet å kunne svømme
![]()
Håper dere får en fin dag hjemme![]()
Nei, sånn kan du jo ikke ha detVeldig slitsomt! Og søvnen ble det så som så med. Det verste er at det blir en vond sirkel, for jo mere trøtt jeg er jo mere uro har jeg i kroppen og. Og så får jeg ikke sove ordentlig pga uroen. Håper det bare er en periode. Kommer til å bli gal om jeg skal ha det sånn fram til termin!
Huff da, flere syke?Takk15 åringen kom plutselig inn døra her også, så da ble jeg plutselig fulltids sykepleier
![]()
God formiddagGod morgenhva står på planen idag?
![]()
Godt å høre at alt er braDa er jeg kommet hjem fra kontroll,og alt så bra ut o følge alle prøver,og lillegull har så å si festet seg![]()
Nå er det frokost,før jeg finner senga igjen...*trøtt*
Jepp :/ hun ble sendt hjem fra skolen med feber.. så nå ligger de to, som heldigvis er gode venner, sammen i senga å ser filmHuff da, flere syke?
Noe som vekte deg eller våknet du bare??Ja dt vet jeg jo. Kjedelig å våkne så tidlig
Da kan helgen bare kommeGreit med alt som er gjort i grunn![]()
Skjønner den. Ville bennyttet kollektivt selv da.
Tusen takk for det<3 Ja, det er helt santGleder og gruer meg til ons.
Hihi, ja blir spennende å se da. Når er oul da?![]()