Skravletråd september

Ja. Jeg kunne kjørt. Men det føles veldig uaktuelt ut. Masse kø inn mot oslo. Håpløst og dyrt med parkering. Det er virkelig ikke noe alternativ.

Deilig med kort vei til jobb!

Krysser virkelig fingrene for deg! Men uansett så må babyen ut. På den ene eller andre måten. Det viktigste er at det går bra med dere begge <3

Jeg tror vel det blir en jente til... :p men kunne gjerne hatt en av hver :) fornøyd uansett!

Skjønner den. Ville bennyttet kollektivt selv da.

Tusen takk for det<3 Ja, det er helt sant:) Gleder og gruer meg til ons.

Hihi, ja blir spennende å se da. Når er oul da?:)

Blir Hjemme - dag på oss i dag også. . Tuppa sover enda :O tenker det dr godt etter ei lang natt med mye hosting og gråt. Jeg ligger ved siden av henne og kontrollerer pusten. Fordelen med å være hjemme er at vi forhåpentligvis får gjort litt husarbeid, kanskje.
Håper dere får en fin dag hjemme:)

Da er gutten på skolen. Jeg og mannen har vært hos bakeren. Nå spiser jeg frokost nr to, ser tv og drikker kaffe med mannen som snart skal på jobb. Hva gjør dere idag?
Høres ut som en deilig start på dagen:
Jeg er på jobb idag:) snart helg!!

Så gøy da :-) :-) svømming er jobben flott aktivitet å drive med! En god og viktig ferdighet å kunne svømme :-)

Ja det er det, hu har akkurat startet på svømming da. Hun er nemlig ikke svømmedyktig og siden hun ikke lærer av oss så håper jeg noen andre kan lære henne det :P men så skal det sies at det er først nå i senere tid at hun har likt å være i vann, og farmoren hadde hun med å svømme en dag i uka men frøkna var for redd til å lære. Nå liker hu å være i vann så da passet det å starte på kurs så kanskje det blir enklere for henne :)

Veldig slitsomt! Og søvnen ble det så som så med. Det verste er at det blir en vond sirkel, for jo mere trøtt jeg er jo mere uro har jeg i kroppen og. Og så får jeg ikke sove ordentlig pga uroen. Håper det bare er en periode. Kommer til å bli gal om jeg skal ha det sånn fram til termin!
Nei, sånn kan du jo ikke ha det:(
Håper du får deg litt mer søvn!

Skjønner den. Ville bennyttet kollektivt selv da.

Tusen takk for det<3 Ja, det er helt sant:) Gleder og gruer meg til ons.

Hihi, ja blir spennende å se da. Når er oul da?:)

Ja det blir jo spennende...

Jeg har første kontroll på mandag, så regner med legen sender avgårde henvisningen til ahus da. Så får jeg bare smøre meg med tålmodighet :P tar vel noen uker før jeg får svar tenker jeg.

Back
Topp