Skravletråd september

Det går helt fint, man blir vant til det men må bare komme inn i rytmen med at jeg nå har 2 og ikke bare 1 :P
Ja det tar nok litt tid å komme seg inn i rytmen. Er som sagt veldig spent på hvordan det blir med en nyfødt og en toåring :P

Kynnere er noe dritt :-( jeg kunne ikke ta toget i 20 minutter uten at magen var stein hard når jeg kom frem. Håper jeg slipper unna denne gangen, men tviler :(

Uff. Blødninger går utrolig utover psyken :-( har de funnet noen årsak til det?

Hun er 1 1/2 år :) bestemt lita frøken :p

Off, slitsomt da. Håpe du slipper unna ja.

Mhm, morkaken sin plassering. Er på ekstra ul. Skal på ons. De håper den flytter seg ellers blir det visst ks:(

Det vil jeg tro hun er:P

Så kjedelig :/
Vi bor I enebolig, og gubben er elektriker så om jeg ikke hadde hatt det hadde jeg vært sint :p
Mann er og elektriker, men det går ikke an å sette inn ny sikring :/ det er andelsleilighet ... Ble sint ja, men lite man kan gjøre :p

Off, slitsomt da. Håpe du slipper unna ja.

Mhm, morkaken sin plassering. Er på ekstra ul. Skal på ons. De håper den flytter seg ellers blir det visst ks:(

Det vil jeg tro hun er:P

Jeg har en time busstur frem og tilbake til jobb. Så ja, blir vanskelig å komme seg på jobb hvis jeg ikke kan ta bussen :P

Aha. Ja det er som regel det som gjør det. Hadde morkaka foran forrige gang jeg også. Men den flyttet seg før fødsel. Den gjør som regel det, med mindre man skal ha tvillinger :-) blir spennende for deg til onsdag da :-) krysser alt jeg har for deg!!

Hun slekter på mora ja :P he he he he!!

Ja det tar nok litt tid å komme seg inn i rytmen. Er som sagt veldig spent på hvordan det blir med en nyfødt og en toåring :P

Ja det er det med å komme inn i rytmen og når jeg endelig begynte å komme inn i det at skolen var startet så begynte aktiviteter igjen også Haha :P

Det blir spennende det ja, men det går nok veldig fint skal du se :)

Jeg har en time busstur frem og tilbake til jobb. Så ja, blir vanskelig å komme seg på jobb hvis jeg ikke kan ta bussen :p

Aha. Ja det er som regel det som gjør det. Hadde morkaka foran forrige gang jeg også. Men den flyttet seg før fødsel. Den gjør som regel det, med mindre man skal ha tvillinger :) blir spennende for deg til onsdag da :) krysser alt jeg har for deg!!

Hun slekter på mora ja :p he he he he!!

Åh, da får vi håpe det ikke blir så ille denne gangen. Her er det kun 10min med bil til jobb.

Mhm, håper virkelig den gjør det. Hadde en så fin og naturlig fødsel helt uten smertelindring sist og det håper jeg på igjen.:)

Hehe, ja;) hva har du på følelsen i forhold til kjønn nå da:)?

Mann er og elektriker, men det går ikke an å sette inn ny sikring :/ det er andelsleilighet ... Ble sint ja, men lite man kan gjøre :p
Skjønner.. kjipt. Men, heldigvis er vi mennesker vanedyr :) har dere vaske-kjeller? :)

Ja det er det med å komme inn i rytmen og når jeg endelig begynte å komme inn i det at skolen var startet så begynte aktiviteter igjen også Haha :P

Det blir spennende det ja, men det går nok veldig fint skal du se :)
Ja. Er det mye fritidsaktiviteter? :)

Jeg synes det er vanskelig nok uten turnus jeg. Hvem kommer først hjem og lager mat, er det aktiviteter så vi har dårlig tid, er vi voksne opptatte med noe etc. Liker planlegging generelt, men ikke av middager....
Helt enig med deg:P
Er så mye som må tas hensyn til...:rolleyes:

Stuptrøtt i dag:o Skulle egentlig vært i barnehagen med junior, men han våknet tett og full i feber. Blir hjemmedag på oss i dag:)
Hva er deres planer for dagen?
God bedring til tassen din:)
Her er det jobbefredag før HELG!!:D

Åh, da får vi håpe det ikke blir så ille denne gangen. Her er det kun 10min med bil til jobb.

Mhm, håper virkelig den gjør det. Hadde en så fin og naturlig fødsel helt uten smertelindring sist og det håper jeg på igjen.:)

Hehe, ja;) hva har du på følelsen i forhold til kjønn nå da:)?

Ja. Jeg kunne kjørt. Men det føles veldig uaktuelt ut. Masse kø inn mot oslo. Håpløst og dyrt med parkering. Det er virkelig ikke noe alternativ.

Deilig med kort vei til jobb!

Krysser virkelig fingrene for deg! Men uansett så må babyen ut. På den ene eller andre måten. Det viktigste er at det går bra med dere begge <3

Jeg tror vel det blir en jente til... :P men kunne gjerne hatt en av hver :-) fornøyd uansett!

Back
Topp