Skravletråd september

Jada mamma passer hu om jeg ber om det :)
Så bra :-)

Vi er veldig heldige vi også. Foreldrene mine bor praktisk talt et steinkast unna. Og hjelper med P hente i bhg og passe snuppa. Gull verdt å bo nærme dem <3

He he :p nei må nesten vente å se :) livet er fullt av overraskelser :) he he!
Det kan man si;)
Nå har jo begynne vært planlagt her, men vips kan man jo være gravid ved et "uhell" og. Så sitter man der likevel som 3barnsmor:P

God formiddag snuppa:D
Alt bra her!
Hektiske dager hos deg?:)

Du skal i dag da?

Ja det er vist det :P i går var det noe å gjøre hele dagen og nå har jeg tatt husarbeidet og pakket så mangler bare en tur på badet og få meg litt anstendig før det bærer avgårde på et nytt marked :P

Det kan man si;)
Nå har jo begynne vært planlagt her, men vips kan man jo være gravid ved et "uhell" og. Så sitter man der likevel som 3barnsmor:P
Ja er det jeg tenker jeg også! Begge har vært planlagt her også. Men jeg har blitt gravid på i første pp med begge, så skal ikke mye uhellet til før jeg plutselig sitter der igjen :P

Så bra :-)

Vi er veldig heldige vi også. Foreldrene mine bor praktisk talt et steinkast unna. Og hjelper med P hente i bhg og passe snuppa. Gull verdt å bo nærme dem <3

Min mor bor litt lenger unna og har ikke lappen hu da :P så sjelden hu bare passer et par timer men om det er krise gjør hu det. Men hu foretrekker å ha over natta. Ikke alltid det passer meg best men når hu sier ja til å passe så får hun selv velge hvordan hun syntes det er greiest. Det er jo den eneste jeg har til å passe lillebror når det trengs så :)

Ja er det jeg tenker jeg også! Begge har vært planlagt her også. Men jeg har blitt gravid på i første pp med begge, så skal ikke mye uhellet til før jeg plutselig sitter der igjen :p

Nei, hehe. Er liksom det.
Men du har tunge svangerskap?
Hva kjønn har du fra før:)?

Min mor bor litt lenger unna og har ikke lappen hu da :P så sjelden hu bare passer et par timer men om det er krise gjør hu det. Men hu foretrekker å ha over natta. Ikke alltid det passer meg best men når hu sier ja til å passe så får hun selv velge hvordan hun syntes det er greiest. Det er jo den eneste jeg har til å passe lillebror når det trengs så :)
Det er litt kjedelig da. Men dere finner vel en ordning på det :-) har du lappen og bil da? Eventuelt så går det kanskje buss?

Nei, hehe. Er liksom det.
Men du har tunge svangerskap?
Hva kjønn har du fra før:)?

Nei. Forrige svangerskap var egentlig veldig greit. Eneste problemet var at jeg hadde tidlig bekkenløsning samt mye kynnere fra uke 25. Men jeg tror det hadde mye sammenheng med at jeg hadde en mer fysisk krevende jobb. Denne gangen jobber jeg på et kontor og får veldig mye tilpasning. Kvalme har jeg hatt, men aldri kastet opp. Vært utslitt men ikke helt gåen. Så kan ikke si det har vært tungt.

Hva med deg?

Har en datter fra før :-) verdens skjønneste <3

Hjemme dag med syk snuppe, håper på å få vasket litt klær og hus. :) må prøve å få noe positivt ut at denne dagen selv om vi må være hjemme :)

Der da?
God bedring til henne :) samme her så vi prøver å gjøre det positivt ut av dagen selv :)

God bedring til henne :) samme her så vi prøver å gjøre det positivt ut av dagen selv :)
God bedring der også :) har fått vaska ei maskin med klær, tatt ut av oppvaskmaskinen og starta på handlelista, syns ikke det er værst til at tuppa er skikkelig mamma dalt når hun er syk..

Det er litt kjedelig da. Men dere finner vel en ordning på det :-) har du lappen og bil da? Eventuelt så går det kanskje buss?

Jeg har ikke lappen nei :P ja det går heldigvis buss så det ordner seg alltid, men må si det var mye lettere før minste kom. Sånn som i går når eldste på 8,5 år tråkket over på balletten i går og hadde vondt i beinet og minste skulle ha mat rett før bussen kom. Han måtte da ha mat og vi ventet 30 min på neste buss :P vel frøkna var i seng kl 21.15 og da var det bare å gi mat til minste igjen før klesvaska og oppvaska skulle taes + litt annet og plutselig var det seint og jeg oppdaget at jeg hadde ikke så mye som satt på radioen og det var HELT STILLE Haha :P

Nei. Forrige svangerskap var egentlig veldig greit. Eneste problemet var at jeg hadde tidlig bekkenløsning samt mye kynnere fra uke 25. Men jeg tror det hadde mye sammenheng med at jeg hadde en mer fysisk krevende jobb. Denne gangen jobber jeg på et kontor og får veldig mye tilpasning. Kvalme har jeg hatt, men aldri kastet opp. Vært utslitt men ikke helt gåen. Så kan ikke si det har vært tungt.

Hva med deg?

Har en datter fra før :) verdens skjønneste <3

Ok godt det da. Her fikk jeg også tidlig kynnere, samme som nå.
Relativt god form nå, men var bedre form sist.
Er nå 50% sm.
Kvalme i begynnelsen av dette svangerskap, men ikke noe særlig oppkast.
Mitt største problem denne gangen er og har vært blødninger.

Åhh herlig. Gammel r hun :)?

God bedring der også :) har fått vaska ei maskin med klær, tatt ut av oppvaskmaskinen og starta på handlelista, syns ikke det er værst til at tuppa er skikkelig mamma dalt når hun er syk..
Flink du :) sånn er lille N også ❤️ hadde vi bare hatt egen vaskemaskin men her i leiligheten er det ikke sikring til det x)

Jeg har ikke lappen nei :P ja det går heldigvis buss så det ordner seg alltid, men må si det var mye lettere før minste kom. Sånn som i går når eldste på 8,5 år tråkket over på balletten i går og hadde vondt i beinet og minste skulle ha mat rett før bussen kom. Han måtte da ha mat og vi ventet 30 min på neste buss :P vel frøkna var i seng kl 21.15 og da var det bare å gi mat til minste igjen før klesvaska og oppvaska skulle taes + litt annet og plutselig var det seint og jeg oppdaget at jeg hadde ikke så mye som satt på radioen og det var HELT STILLE Haha :P

Å herregud.. Ja.. En er som en. To er som ti :P he he he... Det blir jo en liten logistikk da som skal gå opp :P skjønner ikke hvordan alenemødre klarer seg jeg...

Å herregud.. Ja.. En er som en. To er som ti :P he he he... Det blir jo en liten logistikk da som skal gå opp :P skjønner ikke hvordan alenemødre klarer seg jeg...

Det går helt fint, man blir vant til det men må bare komme inn i rytmen med at jeg nå har 2 og ikke bare 1 :P

Ok godt det da. Her fikk jeg også tidlig kynnere, samme som nå.
Relativt god form nå, men var bedre form sist.
Er nå 50% sm.
Kvalme i begynnelsen av dette svangerskap, men ikke noe særlig oppkast.
Mitt største problem denne gangen er og har vært blødninger.

Åhh herlig. Gammel r hun :)?

Kynnere er noe dritt :-( jeg kunne ikke ta toget i 20 minutter uten at magen var stein hard når jeg kom frem. Håper jeg slipper unna denne gangen, men tviler :(

Uff. Blødninger går utrolig utover psyken :-( har de funnet noen årsak til det?

Hun er 1 1/2 år :-) bestemt lita frøken :P

Flink du :) sånn er lille N også ❤️ hadde vi bare hatt egen vaskemaskin men her i leiligheten er det ikke sikring til det x)
Så kjedelig :/
Vi bor I enebolig, og gubben er elektriker så om jeg ikke hadde hatt det hadde jeg vært sint :p

Back
Topp