Skravletråd september

Det synes i grunn jeg også
Har egentlig ikke sett noen av programmene,da jeg synes det er et teit konsept...er jobaltvde skal lage tv av å..

Åååå...
Blir SÅÅÅÅ!!!! irritert over enkelte reklamer.

Toro lasagne, pulver tilsettes i kald melk, så enkelt å lage din egen hjemmelagde italienske lasagne.
Domino, så enkelt å lage hjemmelaget lasagne, hvilken dag er din Domino dag.

DET ER IKKE HJEMMELAGET.
Det ferdig middager og halvfabrikater!!!
At man bruker en ferdig saus klarer jeg ukke se problemet med om resten er hjemmelaget .

Åååå...

Toro lasagne, pulver tilsettes i kald melk, så enkelt å lage din egen hjemmelagde italienske lasagne.

DET ER IKKE HJEMMELAGET.
De er super irriterende!! Samme med tomatsuppen det...å mye annet fra Toro og andre leverandører som mener det blir hjemmelaget om du bare tilsetter vann..
Og som den hjemmelagde fryste potetmosen :o

Er det første?

Spennende tid fremover :) blir en utrolig flott julegave på dere i år :D

Neida. det er nr. 2. Har en sønn som blir 2år i okt.
Mannen har også en sønn fra før på 12år.

Ja, helt fantastisk:D Vi venter ei jente nå:)

Åååå...

DET ER IKKE HJEMMELAGET.
SÅ enig!!

Åååå...

DET ER IKKE HJEMMELAGET.

Amen!

Skikkelig skuffende å sjekke kontoen, se på feil og lure på hvorfor en plutselig har så utrolig mye penger på lønnskontoen... Helt til jeg ser at nei det var jo BSU kontoen det ja. Sjekker linjen oppforbi og noen tusen mindre der kan du si. Skikkelig skuffa selv om jeg selvsagt visste at det skulle litt til at jeg hadde så mye på den vanlige lønnskontoen som på BSU:-P

Åååå...

DET ER IKKE HJEMMELAGET.
Jepp ! Den beste er fra bunnen og det tar like lang tid omtrent :)

Skikkelig skuffende å sjekke kontoen, se på feil og lure på hvorfor en plutselig har så utrolig mye penger på lønnskontoen... Helt til jeg ser at nei det var jo BSU kontoen det ja. Sjekker linjen oppforbi og noen tusen mindre der kan du si. Skikkelig skuffa selv om jeg selvsagt visste at det skulle litt til at jeg hadde så mye på den vanlige lønnskontoen som på BSU:-P
Uff..
Fort gjort :p

Skikkelig skuffende å sjekke kontoen, se på feil og lure på hvorfor en plutselig har så utrolig mye penger på lønnskontoen... Helt til jeg ser at nei det var jo BSU kontoen det ja. Sjekker linjen oppforbi og noen tusen mindre der kan du si. Skikkelig skuffa selv om jeg selvsagt visste at det skulle litt til at jeg hadde så mye på den vanlige lønnskontoen som på BSU:p
Åå det skjønner jeg var skuffende ja

Back
Topp