Kan jo ikke bare ligge på sofaenMå ha det også avogtil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jo ikke bare ligge på sofaenMå ha det også avogtil
HihiSyns bare de første 8 månedene har gått altfor fort. Skranglet nesten litt i eggstokkene da jeg var på barselbesøk til en venninne som fikk en gutt i starten av august![]()
God morgenhva står på planen idag?
![]()
Ha ha nei kan ikke detKan jo ikke bare ligge på sofaen![]()
To er helt toppSkal ikke si noe jeg,har ei fra før på 10,å venter nr.2 nåtror det blir med det
![]()
Hurra for privat sykepleier!!Takk <3 håper jeg også. Begynner å bli lei![]()
Men heldige meg da. Har mannen hjemme til å varte meg opp. Noen fordeler er det med hjemmekontor![]()
Aldri i verdenMtp programmet "Gift ved første blikk" ; har dere kunnet blitt med på det?![]()
TakkHehe, nei...ikke lett det der...men gratiss..så herligDet blir barn nr.?
![]()
Her er jeg 28 uker i dag.
Får satse på det. Hva jobber du med?
Han er verdens besteHurra for privat sykepleier!!![]()
Takkdet blir nr to. Og det blir nok siste også... Har virkelig ikke energi eller armer nok til tre
Har du termin i desember?koselig da. Det går plutselig så fort unna!
Jobber innenfor rettsvesenet. Mye papirarbeid. Men det får ligge til jeg kommer tilbakedet går fint det
![]()
Det kan hend det blir det da ja...Ja tenk så deilig! Det er virkelig fordeler med å ha litt aldersforskjell også! Skal ikke kimse av det!
Hun er 1 1/2 år nå. Så hun er to år gammel når hun blir storesøster. Det er forsåvidt en grei aldersforskjell. Men kan tenke meg til at det vil bli hektisk til tider.
Synes at det er komiskt at de i det hele tatt melder seg på jegAldri i verden
Liker å kjenne den jeg skal gifte meg med![]()
Det synes i grunn jeg ogsåSynes at det er komiskt at de i det hele tatt melder seg på jeg![]()
Er det første?Nei, ser den hehe. Vi er usikre og i tenkeboksen med hensyn til flereVi vil begge, men orker vi
?
Ja, 1 desMen er på nov.forum for trodde selv det var 28nov, men ble satt tilbake
![]()
Dere klarte det ikke i går. Men kanskje i dag?Så bra da!! Håper vi klarer det i dag også da![]()
Deilig med ekstra hender som kan hjelpe tilDet kan hend det blir det da ja...
Blir greit å ha storesøster til å passe på om jeg skal ta en dusj e.l
Vet du hvilket kjønn det blir nå da?
Enig med deg!!!!Åååå...
Blir SÅÅÅÅ!!!! irritert over enkelte reklamer.
Toro lasagne, pulver tilsettes i kald melk, så enkelt å lage din egen hjemmelagde italienske lasagne.
Domino, så enkelt å lage hjemmelaget lasagne, hvilken dag er din Domino dag.
DET ER IKKE HJEMMELAGET.
Det ferdig middager og halvfabrikater!!!