Skravletråd september

Syns bare de første 8 månedene har gått altfor fort. Skranglet nesten litt i eggstokkene da jeg var på barselbesøk til en venninne som fikk en gutt i starten av august:-)
Hihi:D tror det aldri kommer til å slutte å rasle i eggstokkene altså:P

Hehe, nei...ikke lett det der...men gratiss..så herlig:) Det blir barn nr.?:)
Her er jeg 28 uker i dag.

Får satse på det. Hva jobber du med:)?
Takk :-) det blir nr to. Og det blir nok siste også... Har virkelig ikke energi eller armer nok til tre :P

Har du termin i desember? :-) koselig da. Det går plutselig så fort unna!

Jobber innenfor rettsvesenet. Mye papirarbeid. Men det får ligge til jeg kommer tilbake :) det går fint det :)

Takk :) det blir nr to. Og det blir nok siste også... Har virkelig ikke energi eller armer nok til tre :p

Har du termin i desember? :) koselig da. Det går plutselig så fort unna!

Jobber innenfor rettsvesenet. Mye papirarbeid. Men det får ligge til jeg kommer tilbake :) det går fint det :)

Nei, ser den hehe. Vi er usikre og i tenkeboksen med hensyn til flere:) Vi vil begge, men orker vi:P?

Ja, 1 des;) Men er på nov.forum for trodde selv det var 28nov, men ble satt tilbake:)

Ja tenk så deilig! Det er virkelig fordeler med å ha litt aldersforskjell også! Skal ikke kimse av det!

Hun er 1 1/2 år nå. Så hun er to år gammel når hun blir storesøster. Det er forsåvidt en grei aldersforskjell. Men kan tenke meg til at det vil bli hektisk til tider.
Det kan hend det blir det da ja...
Blir greit å ha storesøster til å passe på om jeg skal ta en dusj e.l :)
Vet du hvilket kjønn det blir nå da?

Åååå...
Blir SÅÅÅÅ!!!! irritert over enkelte reklamer.

Toro lasagne, pulver tilsettes i kald melk, så enkelt å lage din egen hjemmelagde italienske lasagne.
Domino, så enkelt å lage hjemmelaget lasagne, hvilken dag er din Domino dag.

DET ER IKKE HJEMMELAGET.
Det ferdig middager og halvfabrikater!!!

Nei, ser den hehe. Vi er usikre og i tenkeboksen med hensyn til flere:) Vi vil begge, men orker vi:P?

Ja, 1 des;) Men er på nov.forum for trodde selv det var 28nov, men ble satt tilbake:)
Er det første?

Spennende tid fremover :-) blir en utrolig flott julegave på dere i år :D

Det kan hend det blir det da ja...
Blir greit å ha storesøster til å passe på om jeg skal ta en dusj e.l :)
Vet du hvilket kjønn det blir nå da?
Deilig med ekstra hender som kan hjelpe til :-)

Vet ikke ennå. Var kun på tidlig ul i uke 7 pga blødning. Nå venter jeg på oul bare. Men må til legen først da.

Har en følelse av at det blir jente da, siden det statistisk sett i forhold til resten av slekta blir det :P

Back
Topp