Var vi langt unna i går?Dere klarte det ikke i går. Men kanskje i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var vi langt unna i går?Dere klarte det ikke i går. Men kanskje i dag?
Har egentlig ikke sett noen av programmene,da jeg synes det er et teit konsept...er jobaltvde skal lage tv av å..Det synes i grunn jeg også
At man bruker en ferdig saus klarer jeg ukke se problemet med om resten er hjemmelaget .Åååå...
Blir SÅÅÅÅ!!!! irritert over enkelte reklamer.
Toro lasagne, pulver tilsettes i kald melk, så enkelt å lage din egen hjemmelagde italienske lasagne.
Domino, så enkelt å lage hjemmelaget lasagne, hvilken dag er din Domino dag.
DET ER IKKE HJEMMELAGET.
Det ferdig middager og halvfabrikater!!!
Har egentlig ikke sett noen av programmene,da jeg synes det er et teit konsept...er jobaltvde skal lage tv av å..
De er super irriterende!! Samme med tomatsuppen det...å mye annet fra Toro og andre leverandører som mener det blir hjemmelaget om du bare tilsetter vann..Åååå...
Toro lasagne, pulver tilsettes i kald melk, så enkelt å lage din egen hjemmelagde italienske lasagne.
DET ER IKKE HJEMMELAGET.
Så da de var på "bryllupsreise" jeg...det var kleint nok.Jeg så en episode å dt var så kleint
Er det første?
Spennende tid fremoverblir en utrolig flott julegave på dere i år
![]()
Eller desperate etter en mannSå da de var på "bryllupsreise" jeg...det var kleint nok.
Nei,noen er alt for PR kåte![]()
Det ogsåEller desperate etter en mann
Ja det er de vel i grunnDet ogsåmen er vell like desperate mennene også..
Kjedelig! Får gå på med friskt mot i dag daDere klarte det ikke i går. Men kanskje i dag?
SÅ enig!!Åååå...
DET ER IKKE HJEMMELAGET.
Åååå...
DET ER IKKE HJEMMELAGET.
takk for tips! Har sjekketØverst oppe på et skap er der mannen min ville lagt det..
Jepp ! Den beste er fra bunnen og det tar like lang tid omtrentÅååå...
DET ER IKKE HJEMMELAGET.
Uff..Skikkelig skuffende å sjekke kontoen, se på feil og lure på hvorfor en plutselig har så utrolig mye penger på lønnskontoen... Helt til jeg ser at nei det var jo BSU kontoen det ja. Sjekker linjen oppforbi og noen tusen mindre der kan du si. Skikkelig skuffa selv om jeg selvsagt visste at det skulle litt til at jeg hadde så mye på den vanlige lønnskontoen som på BSU![]()
Åå det skjønner jeg var skuffende jaSkikkelig skuffende å sjekke kontoen, se på feil og lure på hvorfor en plutselig har så utrolig mye penger på lønnskontoen... Helt til jeg ser at nei det var jo BSU kontoen det ja. Sjekker linjen oppforbi og noen tusen mindre der kan du si. Skikkelig skuffa selv om jeg selvsagt visste at det skulle litt til at jeg hadde så mye på den vanlige lønnskontoen som på BSU![]()