Skravletråd september

Herlig! Slike muligheter har vi ikke her jeg bor..
Å det er kjedelig :/ skal prøve nyhet hos Peppes. Biff burger også må jeg ha det berømte hvitløksbrødet :D nam nam :D

Nei mistenker at det er en her som må ha ny bleie... litt mistenkelige lukter fra sidemannen min her:-/

Er så kjekt med små:-). Gifte seg kan en gjør hele tiden:-P. Herlig når en finner den en vil leve livet med:-). Tok meg og gubben nesten 6 år å finne ut at vi skulle være mer enn bare veldig gode venner:-). Alle spurte oss opp over årene om det var noe mellom oss, vi bare neeeeeheeeei vi er bare gode venner. Nå har vi vært sammen i 3 år, gift i 1.5 år og har en gutt på 8 måneder:-)
Ja :) har en del tyngre vei mot søsken men det blir verdt det ❤️ ikke sant :) å så koselig at dere fant at dere ville være sammen, har giftet dere og fått barn :D 8 mnd er herlig alder :D

Oi , det har jeg faktisk ikke spist på minst 15 år! :O

Etter at jeg begynte med oppskrifter fra rema 1000 appen i mangel på oppfinnsomhet ved middager, er det blitt laga mange nye ting her i huset :p nå er jeg hekta på chili con carne :p

Og i morgen blir det hjemmelaha kyllingboller med spinat :D

Blir middag på kvelden her.
Vanligvis her også. Men med sykt barn hadde jeg plutselig så god tid til å lage middag. Startet å skjære grønnsaker u 13.30 tiden. Haha

Etter at jeg begynte med oppskrifter fra rema 1000 appen i mangel på oppfinnsomhet ved middager, er det blitt laga mange nye ting her i huset :p nå er jeg hekta på chili con carne :p

Og i morgen blir det hjemmelaha kyllingboller med spinat :D
Mm, det høres skikkelig godt ut. Sliter veldig med inspirasjon til middag hver dag, kanskje jeg skal prøve den? :)

Nei mistenker at det er en her som må ha ny bleie... litt mistenkelige lukter fra sidemannen min her:-/
Å kjenner til det :p bare her gjemmer hun seg om dagen og kommer som den stinkbomben etterpå x)

Ja :) har en del tyngre vei mot søsken men det blir verdt det ❤️ ikke sant :) å så koselig at dere fant at dere ville være sammen, har giftet dere og fått barn :D 8 mnd er herlig alder :D
Vi har alltid hatt en god tone oss mellom som ikke så mange andre har forstått så vi passer nok godt sammen:-). Mini her er en storsjarmør uten like som kunne smilt helt rundt hadde det ikke vært for at ørene er i veien:-D

Mm, det høres skikkelig godt ut. Sliter veldig med inspirasjon til middag hver dag, kanskje jeg skal prøve den? :)

Anbefales. Handler sjelden på rema, men appen er genial ;) strimlet svinekjøtt og spinat og masse grønnsaker står på menyen på søndag nå.

Er så sulten mens jeg venter på middagen skal bli klar, at jeg planla liksågodt neste ukes middager i samme slengen:p

Ser på småkryp nå :D

Back
Topp