Godt med alt som er gjortKos deg masse med det!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt med alt som er gjortKos deg masse med det!![]()
Det må vi gjørw ja. Skal klare det i dagKjedelig! Får gå på med friskt mot i dag da![]()
Det er godt mulig. Har sjekket mangw gangerGod morgen
Tipper du har lagt det sammen med noe klær i et skap eller kommode![]()
Ja, det tror jeg og. Eller i bossetInne i en bod tipper jeg
Ikke lagtvdet sammen med noe du harcryddet unna for sommeren?Det er godt mulig. Har sjekket mangw ganger
Har ikke brukt innlegget på 7 mnd.Ikke lagtvdet sammen med noe du harcryddet unna for sommeren?
Neida. det er nr. 2. Har en sønn som blir 2år i okt.
Mannen har også en sønn fra før på 12år.
Ja, helt fantastiskVi venter ei jente nå
![]()
Hmm...det dukker vell opp når du ikke tenker på at du leter etter detHar ikke brukt innlegget på 7 mnd.
Får håoe på en bod daJa, det tror jeg og. Eller i bosset
JaHmm...det dukker vell opp når du ikke tenker på at du leter etter det![]()
Håper detFår håoe på en bod da
Jaa! Og ølglass skal vaskes for hånd,ellers så blir emaljen på glasset ødelagt og smaken blir ikke det sammeHva er egentlig poenget med ting som ikke går inn i oppvaskmaskinen? Er det virkelig så mye bedre å drikke øl fra sånne lange glass?
Typisk det da...Jasikkert
fant dressen til min mann i dag. Den har vi leitet etter lenge.
Trenger innlegget i dag![]()
God formiddag snuppaGod morgen damervar jaggu ikke stort jeg var innom i går, men sånn er det når man knapt har tid til å sette seg ned
Hvordan går det med dere?
Mhm stemmer nok det. Ikke fått den følelsen enda. Men nå er jo ikke nr. 2 ute engang såSå koselig med en av hverman finner jo fort ut om man er ferdig med barn eller ikke. Man får vel en følelse på det
![]()
Ingen mulighetHihi, det er mulighet for flere altså?![]()
Deilig å få avlastning fra familie daer virkelig gull verdt, særlig når man er alene <3 <3
Go for it!![]()
![]()
Da klarte du jo å komme deg i sengJeg la meg av egen fri vilje. Trøtt og sliten. Deilig å sovne tidlig da![]()
He heMhm stemmer nok det. Ikke fått den følelsen enda. Men nå er jo ikke nr. 2 ute engang så![]()