Skravletråd september

Ja, syntes det var rart, så fikk han til å ringe legen for å få en time. Vil jo ha han med på fødselen, spesielt når vi er så langt hjemmefra(bor i Ålesund).
Ja, håper virkelig det. Han vil jo ikke gå glipp av fødselen han heller.
Han har hatt feber ja, men ikke mye. Mest dårlig allmenntilstand, svimmel osv.
Uff da.
Håper han blir frisk snart igjen.
Lenge til termin?

Åh! Gøy :D jeg skal på min første kontroll på mandag :-) mitt andre svangerskap da, så kjenner til det. Men gleder meg veldig!

Deilig å ikke ha noen planer da :-) bare ta ting etter hvert :-)
Mitt andre her også,men er 10år siden :p

Tror det blir å finne senga igjen når jeg kommer hjem :p

Da er gutten på skolen. Jeg og mannen har vært hos bakeren. Nå spiser jeg frokost nr to, ser tv og drikker kaffe med mannen som snart skal på jobb. Hva gjør dere idag?

God morgen :)
I dag må jeg finne spebarnsinnlegget til bilsete. Noen som vil tippe hvor det er?

Takk! Det håper jeg å. Er jo typisk at sånt skal skje rett før fødsel, men fikk han til å ordne seg en legetime i dag :p
Godt det da! Håper de finner en mirakelkur sånn at han er frisk nok til tirsdag!
Har du noen andre som kan være med evt?

Mitt andre her også,men er 10år siden :p

Tror det blir å finne senga igjen når jeg kommer hjem :p
Såpass ja. En liten attpåklatt :D så koselig da :D

Senga er god :D jeg ligger fremdeles i senga :P he he he!

Jeg ser om det blir lyst ut andre stillinger men vil ikke si opp jobben da jeg har fast i kommunen selv om det bare er 30%... men det er vanskelig å få jobb her, men har lyst å begynne på skolen igjen da...
Nei det er lurt å ha jobb. Men får du barnevakt i helgene da når du jobber? :-) utdannelse er viktig også :-) hva kunne du tenkt deg å studere?

Joda, greit nok her også:P

Æsjjj blæææ:( Hvordan syk er du?
Riktig god bedring:)
Tja. Hva kaller man det når kroppen verker, øynene renner, nesa både renner og er tett, konstant hodepine? Forkjølelse? :P har ikke feber iallfall, så er vel det da.

Back
Topp