Skravletråd september

God morgen

Da er mannen og de eldste levert og det er bare lille U og meg her hjemme.
De neste to timene skal jeg spise frokost, ordne meg og slappe av.
Så skal jeg på jobb og hjelpe en kollega med en rapport før jeg henter de eldste tidlig

God morgen :)

Du er jaggu godt igang med dagen du og ja :)

Du får nyte disse 2 timene :)

God morgen

Da er mannen og de eldste levert og det er bare lille U og meg her hjemme.
De neste to timene skal jeg spise frokost, ordne meg og slappe av.
Så skal jeg på jobb og hjelpe en kollega med en rapport før jeg henter de eldste tidlig

Hørtes deilig ut med en god og lang frokost <3

Stuptrøtt i dag:o Skulle egentlig vært i barnehagen med junior, men han våknet tett og full i feber. Blir hjemmedag på oss i dag:)
Hva er deres planer for dagen?
Rammet av sykdom her og. Heldigvis er snuppa i bhg. Hun er på bedringens vei og tilnærmet frisk. Verre med oss gamlinger :P

Hadde ikke orket å vært en av deres søsken jeg heller da,var jo bestandig noen diskusjoner og uenigheter...
Men selvfølgelig,er forholdene bra blir det jo annerledes :)
Vi er selv 5,men fra alderen 17 til 30 :)
Ja ddt kommer vel helt an på forholdet

Ja... Jeg hater stress. Jeg vil helst at alle helgene mine er fri for planer. Tar en dag av gangen :P

Mye å gjøre på jobb? Eller på hjemmebane?

Jeg er hjemme i perm med en som blir 6 uker til mandag, så her er det på hjemmebane.. og akkurat nå kjenner jeg at det skal bli godt å begynne og jobbe igjen, for da kan jeg si "nå er det helg" og få litt annerledes dager enn jeg har resten av uka :P

Ja. Og hodet :P ikke minst...

Det må nesten bare klare seg :P

Planer for dagen? :-)
Det første som skjer nå er kontrolltime hos legen :) er i uke 36 idag :D
Så er det egentlig null planer...er bedt i 60års dag i morgen,så skulle ha kjøpt gave...men vet ikke hva :p

Han har vært småsyk hele uken å han blir bare værre, ikke bedre :(
Men da er det ikke influensa.
Og da burde han komme seg til en lege i tilfelle han trenger behandling.
God bedring til mannen.

Jeg er hjemme i perm med en som blir 6 uker til mandag, så her er det på hjemmebane.. og akkurat nå kjenner jeg at det skal bli godt å begynne og jobbe igjen, for da kan jeg si "nå er det helg" og få litt annerledes dager enn jeg har resten av uka :P
Aha.. Ja da er det nok å henge fingrene i vil jeg tro! Jobber du i helgene? :-)

Back
Topp