jenta86
Gift med forumet
Skal ikke si noe jeg,har ei fra før på 10,å venter nr.2 nåJeg hadde ikke taklet det i det hele tatt!
Hender jeg lurer på hvorfor jeg valgte 3 også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal ikke si noe jeg,har ei fra før på 10,å venter nr.2 nåJeg hadde ikke taklet det i det hele tatt!
Hender jeg lurer på hvorfor jeg valgte 3 også![]()
Uff da. God bedring til deg
Ikke bra
God berdring...![]()
Takk <3 håper jeg også. Begynner å bli leiFysj da
Masse god bedring! Håper du snart er på beina igjen![]()
Uffda...hørtes jo ikke så bra ut?Takk snille dere <3 håper jeg straks blir frisk :-/ er så lei av å føle meg utmattet. Har omtrent ikke vært på jobb siden sommerferien var over i midten av august.
Det hørtes kjedelig ut å gå så lenge dårlig. Håper du snart er frisk og rask igjenTakk snille dere <3 håper jeg straks blir frisk :-/ er så lei av å føle meg utmattet. Har omtrent ikke vært på jobb siden sommerferien var over i midten av august.
Vet ikke helt jeg...de syntes det ikke selv i hvertfallMå være fantastisk å ha 9 søsken![]()
Snill han er daTakk <3 håper jeg også. Begynner å bli lei![]()
Men heldige meg da. Har mannen hjemme til å varte meg opp. Noen fordeler er det med hjemmekontor![]()
Uffda...hørtes jo ikke så bra ut?
Utredning for noe da?
Det hørtes kjedelig ut å gå så lenge dårlig. Håper du snart er frisk og rask igjen
Snill han er da![]()
Aner ikke :-( men ring og hør med dem? Det kan hende han blir bedre til tirsdag da??Er det noen her inne som har født på Riksen? Skal settes igang på tirsdag(på Riksen), å nå har mannen min så klart fått influensaEr de så strenge at han ikke får bli med meg på fødselen pga influensa?
Jeg kjenner ei med litt flere og hun synes det var fantastisk.Vet ikke helt jeg...de syntes det ikke selv i hvertfall![]()
No Way!! Hadde aldri blitt med på detMtp programmet "Gift ved første blikk" ; har dere kunnet blitt med på det?![]()
God morgenGod morgen damervar jaggu ikke stort jeg var innom i går, men sånn er det når man knapt har tid til å sette seg ned
Hvordan går det med dere?
God morgen damervar jaggu ikke stort jeg var innom i går, men sånn er det når man knapt har tid til å sette seg ned
Om han har influensa får han nok ikke med nei men han kan jo bli frisk før detEr det noen her inne som har født på Riksen? Skal settes igang på tirsdag(på Riksen), å nå har mannen min så klart fått influensaEr de så strenge at han ikke får bli med meg på fødselen pga influensa?
Bra her, med deg da?God morgen damervar jaggu ikke stort jeg var innom i går, men sånn er det når man knapt har tid til å sette seg ned
Da er det jo forståeligNeida. Ble bare gravid i løpet av sommeren skjønner duså jeg slet med migrene den første tida. I og med at jeg ikke kunne ta medisiner hadde jeg ikke annet valg enn å holde meg hjemme en halvannen uke.
Pluss at jeg føler meg generelt tappet for energi.
Nå er det sykdom i bhg til snuppa. Som jeg selvfølgelig ble smittet av.
Men sånn går no dagan. Går snart inn i andre trimester og satser på at jeg da er frisk og mer opplagt!!
Ja. Har vært mye forskjellig. Har vel lavere immunforsvar nå også da.
Veldighan er syk selv, men ikke like ille som meg. Deilig å ha han hjemme i det minste <3