Skravletråd september

Jeg hadde ikke taklet det i det hele tatt!:eek::P
Hender jeg lurer på hvorfor jeg valgte 3 også:P
Skal ikke si noe jeg,har ei fra før på 10,å venter nr.2 nå ;) tror det blir med det :)

Fysj da:(
Masse god bedring! Håper du snart er på beina igjen:)
Takk <3 håper jeg også. Begynner å bli lei :P

Men heldige meg da. Har mannen hjemme til å varte meg opp. Noen fordeler er det med hjemmekontor :D

Takk snille dere <3 håper jeg straks blir frisk :-/ er så lei av å føle meg utmattet. Har omtrent ikke vært på jobb siden sommerferien var over i midten av august.
Uffda...hørtes jo ikke så bra ut?
Utredning for noe da?

Takk snille dere <3 håper jeg straks blir frisk :-/ er så lei av å føle meg utmattet. Har omtrent ikke vært på jobb siden sommerferien var over i midten av august.
Det hørtes kjedelig ut å gå så lenge dårlig. Håper du snart er frisk og rask igjen

Takk <3 håper jeg også. Begynner å bli lei :P

Men heldige meg da. Har mannen hjemme til å varte meg opp. Noen fordeler er det med hjemmekontor :D
Snill han er da :)

Er det noen her inne som har født på Riksen? Skal settes igang på tirsdag(på Riksen), å nå har mannen min så klart fått influensa :( Er de så strenge at han ikke får bli med meg på fødselen pga influensa?

Mtp programmet "Gift ved første blikk" ; har dere kunnet blitt med på det? :p

Uffda...hørtes jo ikke så bra ut?
Utredning for noe da?

Neida. Ble bare gravid i løpet av sommeren skjønner du :P så jeg slet med migrene den første tida. I og med at jeg ikke kunne ta medisiner hadde jeg ikke annet valg enn å holde meg hjemme en halvannen uke.

Pluss at jeg føler meg generelt tappet for energi.

Nå er det sykdom i bhg til snuppa. Som jeg selvfølgelig ble smittet av.
Men sånn går no dagan. Går snart inn i andre trimester og satser på at jeg da er frisk og mer opplagt!!

Det hørtes kjedelig ut å gå så lenge dårlig. Håper du snart er frisk og rask igjen

Ja. Har vært mye forskjellig. Har vel lavere immunforsvar nå også da.
Snill han er da :)

Veldig :-) han er syk selv, men ikke like ille som meg. Deilig å ha han hjemme i det minste <3

God morgen damer :) var jaggu ikke stort jeg var innom i går, men sånn er det når man knapt har tid til å sette seg ned :P

Hvordan går det med dere?

Er det noen her inne som har født på Riksen? Skal settes igang på tirsdag(på Riksen), å nå har mannen min så klart fått influensa :( Er de så strenge at han ikke får bli med meg på fødselen pga influensa?
Aner ikke :-( men ring og hør med dem? Det kan hende han blir bedre til tirsdag da??

God morgen damer :) var jaggu ikke stort jeg var innom i går, men sånn er det når man knapt har tid til å sette seg ned :P

God morgen :-)

Formen er ikke på topp her. Så kan ikke påstå at det går så bra. He he. Deg da? Travelt i går?

God morgen ;)

Her går det bra,skal straks ut å kjøre..har kontrolltine hos legen 08.30 ;)

Enn der?

Om han har influensa får han nok ikke med nei men han kan jo bli frisk før det

Neida. Ble bare gravid i løpet av sommeren skjønner du :P så jeg slet med migrene den første tida. I og med at jeg ikke kunne ta medisiner hadde jeg ikke annet valg enn å holde meg hjemme en halvannen uke.

Pluss at jeg føler meg generelt tappet for energi.

Nå er det sykdom i bhg til snuppa. Som jeg selvfølgelig ble smittet av.
Men sånn går no dagan. Går snart inn i andre trimester og satser på at jeg da er frisk og mer opplagt!!

Ja. Har vært mye forskjellig. Har vel lavere immunforsvar nå også da.

Veldig :-) han er syk selv, men ikke like ille som meg. Deilig å ha han hjemme i det minste <3
Da er det jo forståelig :)
Håper formen blir bedre snart,ikke noe behagelig å føle man ikke orker noe som helst heller...
God bedring til deg :) også til mannen din ;)

Back
Topp