God morgen![]()
Formen er ikke på topp her. Så kan ikke påstå at det går så bra. He he. Deg da? Travelt i går?
Uff da, du må ha masse god bedring
Joda det går vel, her har det hvert travelt ja... men det er vel bare slik det er noen ganger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen![]()
Formen er ikke på topp her. Så kan ikke påstå at det går så bra. He he. Deg da? Travelt i går?
Hihi, det er mulighet for flere altså?Skal nok huske å informere dere om det lages barn her![]()
Har mest lyst å løpe, men om formen ikke er super så blir det heller styrke Blir forresten styrke om det regner ogsåTakk for detføler det er noe på gang og kroppen begynner å forberede seg
Hva skal du trene idag da?
Hadde ikke orket å vært en av deres søsken jeg heller da,var jo bestandig noen diskusjoner og uenigheter...Jeg kjenner ei med litt flere og hun synes det var fantastisk.
God morgen
Her går det bra,skal straks ut å kjøre..har kontrolltine hos legen 08.30
Enn der?
Jeg la meg av egen fri vilje. Trøtt og sliten. Deilig å sovne tidlig daSovnet du fra resten??![]()
Skjønner ikke at de vil engang jegNo Way!! Hadde aldri blitt med på det
Neida, må ikke det. Men de gjør alltid så mye gøy når han er med henneDet er vel bare stas å ha med noen hjem? Ikke alltid man må finne på så mye![]()
<3 takk <3Da er det jo forståelig
Håper formen blir bedre snart,ikke noe behagelig å føle man ikke orker noe som helst heller...
God bedring til degogså til mannen din
![]()
Skal prøve meg en tur i dag jeg ogsåHar mest lyst å løpe, men om formen ikke er super så blir det heller styrke Blir forresten styrke om det regner også![]()
Uff da, du må ha masse god bedring
Joda det går vel, her har det hvert travelt ja... men det er vel bare slik det er noen ganger![]()
Jeg synes det er vanskelig nok uten turnus jeg. Hvem kommer først hjem og lager mat, er det aktiviteter så vi har dårlig tid, er vi voksne opptatte med noe etc. Liker planlegging generelt, men ikke av middager....Og det er kjeedelig!og vanskelig siden jeg jobber turnus...
<3 takk <3
Vil liksom føle meg litt mer oppegående og mennskelig igjenvi har et tonn med klesvask som skal brettes
men huset står vel til over helga også
![]()
Bra her, med deg da?
Man føler seg fort litt annerledes og mer opplagt om kroppen klarer å henge med ja
Regner med huset klarer seg fint jeg![]()
Takk![]()
Jasånn er det av og til
![]()
God bedring!Her blir det ikke jobb! Syk...er litt lei for å si det sånn... Gikk og la meg etter at jeg kom hjem i går. Og har ligget i senga siden
![]()
Har født på Riksen, men vet ikke om slikt altså. Men om han er syk nå, så er han vel frisk til tirsdag?Er det noen her inne som har født på Riksen? Skal settes igang på tirsdag(på Riksen), å nå har mannen min så klart fått influensaEr de så strenge at han ikke får bli med meg på fødselen pga influensa?