Skravletråd september

Blir Hjemme - dag på oss i dag også. . Tuppa sover enda :O tenker det dr godt etter ei lang natt med mye hosting og gråt. Jeg ligger ved siden av henne og kontrollerer pusten. Fordelen med å være hjemme er at vi forhåpentligvis får gjort litt husarbeid, kanskje.

Det første som skjer nå er kontrolltime hos legen :) er i uke 36 idag :D
Så er det egentlig null planer...er bedt i 60års dag i morgen,så skulle ha kjøpt gave...men vet ikke hva :p

Åh! Gøy :D jeg skal på min første kontroll på mandag :-) mitt andre svangerskap da, så kjenner til det. Men gleder meg veldig!

Deilig å ikke ha noen planer da :-) bare ta ting etter hvert :-)

Blir Hjemme - dag på oss i dag også. . Tuppa sover enda :O tenker det dr godt etter ei lang natt med mye hosting og gråt. Jeg ligger ved siden av henne og kontrollerer pusten. Fordelen med å være hjemme er at vi forhåpentligvis får gjort litt husarbeid, kanskje.
Huff, ikke godt å være syk altså! Håper hun kommer seg så helga ikke blir helt spolert.

Fikk han til å ringe legen nå, så forhåpentligvis får han medisin med legen.
Når man blir verre etter noen dagers sykdom, så kan man jo anta ag det er bakterielt, hvertfall så bør man sjekke det.

Huff, ikke godt å være syk altså! Håper hun kommer seg så helga ikke blir helt spolert.
Håper jeg også.. jeg jobber i morgen, men får heldigvis bestefar og tante trå til :)
Skikkelig kjedelig å holde henne inne hun elsker å være ute og titter masse i vinduet og spør om å få ut.. :(

Når man blir verre etter noen dagers sykdom, så kan man jo anta ag det er bakterielt, hvertfall så bør man sjekke det.
Ja, syntes det var rart, så fikk han til å ringe legen for å få en time. Vil jo ha han med på fødselen, spesielt når vi er så langt hjemmefra(bor i Ålesund).
Men er noen dager igjen. Håper han blir frisk
Ja, håper virkelig det. Han vil jo ikke gå glipp av fødselen han heller.
Åååh :-( har han feber osv?
Han har hatt feber ja, men ikke mye. Mest dårlig allmenntilstand, svimmel osv.

Aha.. Ja da er det nok å henge fingrene i vil jeg tro! Jobber du i helgene? :-)

Jeg jobber annahver helg til vanlig.. ikke at det er optimalt siden jeg er alene og minste ikke har noe med sin far å gjøre.. men det er jo lenge til jeg skal tilbake på jobb da..

Ja, syntes det var rart, så fikk han til å ringe legen for å få en time. Vil jo ha han med på fødselen, spesielt når vi er så langt hjemmefra(bor i Ålesund).
Ja, håper virkelig det. Han vil jo ikke gå glipp av fødselen han heller.
Han har hatt feber ja, men ikke mye. Mest dårlig allmenntilstand, svimmel osv.
Håper virkelig det ordner seg <3 send han avgårde til legen i dag!!

Jeg jobber annahver helg til vanlig.. ikke at det er optimalt siden jeg er alene og minste ikke har noe med sin far å gjøre.. men det er jo lenge til jeg skal tilbake på jobb da..
Aha. Nei det kan jo bli litt vanskelig nå som du er alene med den lille... Tenker du å søke ny jobb?

Aha. Nei det kan jo bli litt vanskelig nå som du er alene med den lille... Tenker du å søke ny jobb?

Jeg ser om det blir lyst ut andre stillinger men vil ikke si opp jobben da jeg har fast i kommunen selv om det bare er 30%... men det er vanskelig å få jobb her, men har lyst å begynne på skolen igjen da...

Back
Topp