Skravletråd Rødt lag våren 2020

Røyk på en smell med godis her også, så går for bonus på mosjons-delen i dag. Kom meg ut på tur til sammen 2 timer i går også, men begynner å kjenne det mer i ene kneet/foten nå, så ble kortere tur enn hva jeg planla. Satser på at det er bedre i dag, skal prøve meg litt etter lunch. Ta det rolig og forsiktig. :)
 
10 min styrketrening før frokost, og 2 timers tur nå, hvorav ca 20 min kan regnes som trening (bratte oppoverbakker, svetten som renner med en 7 kg baby på magen :p )
 
Kjenner jeg er litt nervøs for innveiingen i morgen. Var vekdig fornøyd med dagens veiing, og har vært flink med kosten i dag. Føler derfimor jeg har drukket for lite vann og nå er det for sent. Vil ikke løpe stafett i natt liksom :p

Har regnet sammen poengene mini i utfordringen og skrevet FERDIG. Håper dere andre gjr det og :p var ikke det største bidraget fra meg, men alle monner drar (eller noe sånt).
 
Last edited:
Har regnet sammen poengene i utfordringstråden jeg også. :happy:
Spent på veiinga i morgen, for den er jeg usikker på jeg også!
 
Ja, jeg også er spent på veinga i morgen:nailbiting: Regner ikke med de store tallene akkurat. Har bare gjort små grep, men håper det gir positive resultater. Tvi-Tvi imorgen da dere :)
 
Vekta oppdatert. Ingen endringer fra forrige uke, men totalt 1 kg ned på 2 uker. Er i gang på sykkelen allerede, mannen stod opp med mini halv 7, jeg stod opp for 10 min siden. Mini har sin første lur, så jeg begynner med det han synes er kjedelig, sykling. Styrketreningen kan nemlig han være vekta på mange av øvelsene :p
 
Midt i uka mi, så ingen overaskelse at jeg hadde gått opp :dead:
Heldigvis må ingen gå ut denne uka :) Jeg gikk også alltid opp litt i uka mi, nå har jeg hormonspiral, så da slipper jeg det :) Neste uke blir bedre, du har vært så utrolig flink i utfordringen :)
 
Heldigvis må ingen gå ut denne uka :) Jeg gikk også alltid opp litt i uka mi, nå har jeg hormonspiral, så da slipper jeg det :) Neste uke blir bedre, du har vært så utrolig flink i utfordringen :)

Irriterende.... trente styrke i går og da og da er det ofte litt mer vann ... men noooo excuses :wtf::wacky:
Satser på bedre neste uke så jeg ikke ryker med engang. Jeg bygger fort muskler så vet at selve vekta går ikke fort ned :rolleyes:
 
Gått opp her også, hundre gram :hilarious: så ikke så mye, men skulle gjerne sett dem med minus foran likevel. Bra at ingen går ut denne uka, hehe.
Satser på en bedre uke i den som kommer jeg også! :)
 
Irriterende.... trente styrke i går og da og da er det ofte litt mer vann ... men noooo excuses :wtf::wacky:
Satser på bedre neste uke så jeg ikke ryker med engang. Jeg bygger fort muskler så vet at selve vekta går ikke fort ned :rolleyes:

Ja, man holder gjerne på mer veske når man trener styrke. Men det er også bra :) Hvis man trener jevnlig så merker man ikke så mye til det på vekta da :)
 
Da har jeg levert fra meg tallene til Sara :)

Vektnedgang denne uka på laget vårt ble- 0,33%.

Vi har en deltaker som ikke har levert vekt, antar hun ikke vil være med likevel. Resten av oss is still going strong.

Jeg har full forståelse for at ikke alle har anledning å være like aktive i ukesutfordringene hver uke. Det vil nok sikkert være variabelt fra uke til uke, fint hvis alle likevel kan oppdatere i utfordringstråden med 0 i poeng eller bare skrive ferdig, slik at jeg vet at man er ferdig å registrere og det ikke bare er blitt avglemt :)
 
Jeg så en annen fikk beskjed om å skrive FERDIG, så jeg gjorde det :p
 
Jeg antok uansett at du var ferdig i går siden du hadde fylt inn totalen :)
Jeg antok og at det var nok :p men så var det en annen som fikk beskjed om å skrive ferdig i tillegg :p
 
Ah... rakk 40 min styrke på underkropp og 50 min med intervaller på romaskin før vesla våkna :p Vanligvis så jogger jeg noen km før styrken, men dette får duge i dag. :cool05:dance018
 
Jeg antok og at det var nok :p men så var det en annen som fikk beskjed om å skrive ferdig i tillegg :p
Ja, veldig greit om dere bare gjør det. Så slipper vi at jeg tror dere er ferdig og legger inn feil tall i malen min.
 
Back
Topp