Skravletråd Rødt lag våren 2020

Har sovet dårlig i natt, blæh. Fikk ikke sove da jeg la meg, og ble så vekket litt over 6 av en hund som måtte ut. Etter det har jeg bare ligget og døset, fikk ikke sove mer enda jeg hadde sjansen. Drømte forresten at jeg glemte meg og spiste smågodt, og ble kjempeskuffa da jeg skjønte at jeg ville gå glipp av snop-poeng! :hilarious:

Kreket meg opp klokken 10 men har ikke kommet lengre enn sofaen.. Prøver å motivere meg selv til å ut og gå nå. Det er mer sol i dag ser jeg, så det blir nok en fin tur når jeg først kommer meg ut :happy:
 
Så tungt med så tidlig morgen, håper du får en god hvil senere i dag:arghh: Her var vi oppe til normaltid kl. 6.30.
Jeg veier meg hver dag, og faktisk en grei liten nedgang i dag :)
Jeg har trillet to turer i dag på 50 minutter til sammen. Håper jeg får meg en kveldstur i kveld også, merker det var godt med litt alenetid også. Yngste vil bare bli båret på i dag, så jeg kjenner det er vondt i korsryggen og skuldrene å ha 10 kg ekstra i armene dagen lang :rolleyes: Tror hun synes det er kjedelig at storesøster er tilbake på skolen.. Spørs om jeg klarer å trene i dag da. men skal prøve :)
 
Så tungt med så tidlig morgen, håper du får en god hvil senere i dag:arghh: Her var vi oppe til normaltid kl. 6.30.
Jeg veier meg hver dag, og faktisk en grei liten nedgang i dag :)
Jeg har trillet to turer i dag på 50 minutter til sammen. Håper jeg får meg en kveldstur i kveld også, merker det var godt med litt alenetid også. Yngste vil bare bli båret på i dag, så jeg kjenner det er vondt i korsryggen og skuldrene å ha 10 kg ekstra i armene dagen lang :rolleyes: Tror hun synes det er kjedelig at storesøster er tilbake på skolen.. Spørs om jeg klarer å trene i dag da. men skal prøve :)

Takk! Jeg skal egentlig ikke klage, har ingen barn som vekker meg eller som jeg må ta meg av (bare to hunder som er veeeeldig rolige innendørs :)), men litt kjedelig å starte dagen med å være trøtt og i ulage.

Det ble bedre etter en tur ut, da! Gikk lengre enn hva jeg tenkte, det ble 10,8km på 2t20m. Hadde en spennende podcast på øret som jeg ville høre ferdig før jeg kom hjem, hehe..
Nå er det sofasliting med en god bok med god samvittighet. :D

God trening senere i dag om du får det til! :happy:
 
Ble en time lang trilletur i dag, men bare 50miån var faktisk mosjon. Så 50min mosjon og ingen snop = 50poeng. Hakket bedre enn i går :)
 
Ble ikke så lang trilletur som jeg håpet på, men unngikk godteri i hvert fall. Planer om å skaffe den bonusen!
 
Samme her! Jeg har vært uten godis siden andre påskedag. Så den bonusen tenker jeg er garantert her i gården Sliter derimot med å komme meg ut på tur...
 
Viktig info! :)
Det er nå lagt inn "UKE 0" i vekttråden (se hovedinnlegget i vekttråden) siden ingen skal ut av slankekrigen på fredag og vi har på en måte en restart. Så det betyr at man bare må registrere vekt og ikke noe som helst utregning :)
 
ammepause i treningen. Hatt 1 time og 10 min styrke og 10 min på sykkel. Mangler 20 min på sykkel
 
fikk unnagjort siste sykling og. Etter at mini hadde seg en 30 min lur ved puppen :p
 
Det ble ingen skikkelig tur i dag, men har klart å holde meg unna snop :p Var innom foreldrene mine og da kom fristelsene i fleng. De lagde pizza, men jeg klarte å stå over. Var i tillegg skikkelig godtesyk da jeg kjørte hjemmover :)
 
Igår klarte jeg meg uten snop :D Ble bare en kort mosjonstur igår etter den lange treningsøkta på morgenen. Var ganske trøtt etter at mini hadde hele dagen nektet å ligge alene på matta og leke, og ikke på magen, men bare i armer og sitte oppreist på oss. Med en mann som hadde feber dagen før og heller ikke var helt i hundre ble det mye på meg. Da er det greit med mei tai'en som jeg da bare kan ta han opp i, og så kan jeg bevege meg litt bedre rundt.
 
Jeg klarte ikke å få trent i går:( Når jeg endelig fikk anledning sent i går kveld, var ryggen min så vondt etter å ha båret på yngste hele dagen. Men jobber fortsatt mot bonus på null snop og mosjon :)
 
Jeg er så støl etter økta i går! Kjenner det er en stund siden sist jeg trente ja, haha. Blir nok ikke like heftige greier i dag - men håper på litt! Må si jeg virkelig gleder meg til å unne meg en liten godbit i helga da, hehe.
 
Jeg har visst glemt å legge inn mine poeng... Da legger jeg inn alt i kveld tenker jeg :) Snopen gikk til h... siden jeg er midt i uka mi :wtf: Godt vi ikke hadde mye godis i skapet for å si det slik. Også godt ingen ryker ut, bruker gå opp litt i drittuka, men veier meg ikke før i morgen tidlig uansett :p
 
Back
Topp