Skravletråd Rødt lag våren 2020

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Da er det bare å skravle i vei :) Husk å velge en lagleder som kan rapportere tallene til krigleder.

Rødt lag

Kiro91
Frk.MammaMor
Lussekatt
Kitty2019
ruccola
lolol

Wildcard:

Lovesome - Lagleder


Ute av krigen:
Blomst_95
Maggie86
 
Last edited:
Hei rødt lag :) Jeg har aldri vært med på "slankekrigen" før, så dette blir spennende. Jeg er klar og har akkurat lagt inn startvekt/dagens vekt.

Fikk sjokk da jeg gikk på vekten etter påske, og la derfor om kosten. Har gått ned 4,5kg siden da, men det var nok mest vann! Gleder meg til å bli motivert videre sammen med dere. :)

Noen som ønsker å være lagleder?
 
Last edited:
La om kosten etter påske jeg også :) Så nå har jeg gått ned 3,1 kg, selv om det er mye vann så ser man hvor mye kosten har å si for nedgang :rolleyes::p

Vil gjerne slippe være lagleder :wacky:
 
Har prøvd nå selv en stund (mini er 6 mnd, jeg mangler fortsatt noen kg på før-graviditetsvekt + noen trivsels kg. Er ikke veldig overvektig nå, men har tidligere gått ned 30 kg. Legger derfor på meg veldig lett.

Ammer mini på 6 mnd, og skal ikke gå ned raskt. Har ingen ambisjoner om å vinne, men å få motivasjon til å spise sunt og bevege meg mer.

Kan ikke være lagleder pga mini som ikke liker at jeg bruker to hender på pc'en.
 
Hei:)
Gleder meg til å komme i gang.
Har en baby på 7 mnd. Veier nå ca. 20 kg mer enn min normalvekt, som er på rundt 60 kg. Så har mye igjen før jeg er tilbake til normalen..
Jeg kan godt være krigleder om ingen andre har lyst.
 
Hei:)
Gleder meg til å komme i gang.
Har en baby på 7 mnd. Veier nå ca. 20 kg mer enn min normalvekt, som er på rundt 60 kg. Så har mye igjen før jeg er tilbake til normalen..
Jeg kan godt være krigleder om ingen andre har lyst.
Da stemmer jeg for deg :glasses9
 
Hei:)
Gleder meg til å komme i gang.
Har en baby på 7 mnd. Veier nå ca. 20 kg mer enn min normalvekt, som er på rundt 60 kg. Så har mye igjen før jeg er tilbake til normalen..
Jeg kan godt være krigleder om ingen andre har lyst.
Jeg stemmer også for deg :D
 
Hei.
Skal bli godt med litt ekstra motivasjon!
Her er lille (snart) 3mnd, så fokus er på et sunt kosthold og mer aktivitet for å forhindre at vekta blir enda høyere og heller miste noen kg. :hilarious:
Jeg er student, og eksamensperioden starter om 5 dager, så stemmer også på Lovesome som lagleder! :D
 
Hvilken strategi har dere tenkt å følge?
Jeg er snopefri, og har kuttet ned på karbohydratene og er i ketose. Jeg er generelt kjempe dårlig til å drikke vann, så nå skal vannflasken være min nye venn, skal passe på å få i meg minst 2l daglig :)

Husker du å legge inn vekt ? :)
 
Lavkarbo fungerer normalt veldig godt på meg, men siden jeg ammer tenker ikke å spise lavkarbo nå.

Jeg skal begynne med dette:
- Jeg skal legge meg kl. 22. jeg spiser mye mer de dagene jeg er trøtt.. aner ikke hvorfor.
- Spise mindre til hvert måltid, heller ta et ekstra måltid om jeg må.
- Snopfri nå fra mandag.
- Være mer aktiv.
 
Hei:) jeg fikk bli med her jeg:)
Jeg har aldri vært med på dette før, men jeg er klar jeg for å henge med dere :) om jeg får lov :hilarious:
 
klart du kan! Velkommen!

Planen her er å spise lite og ofte og unngå å ramle i godteskålen. Ammer fortsatt, så skal ikke gå raskt ned i vekt uansett :)
 
klart du kan! Velkommen!

Planen her er å spise lite og ofte og unngå å ramle i godteskålen. Ammer fortsatt, så skal ikke gå raskt ned i vekt uansett :)
Takk takk :)
Jeg planen her også er å spise sunnere og bli mere aktiv! Ikke så lett i disse koronatider og hjemmekontor :p
 
Heisann, da ble det rødt lag på meg også! Har aldri vært med på dette før, men gleder meg til å ta meg selv i nakken og er motivert til en forandring nå. :D
 
Da er uken i gang, og dette blir spennende :)

Går på vekten daglig og ser at jeg er 200g tyngre enn jeg var på fredag, og det er vekten jeg har notert som startvekt for slankekrigen...men siden jeg veier meg daglig, så ser jeg at jeg har gått ned 700g den siste uken :) funderer på om det er helgen sin skyld eller eggløsningen :p Motivert er jeg hvertfall:)
 
Noen som har planer om å få til ei økt i dag da?
 
Uken i gang ja!
Jeg prøver også å veie meg hver dag, men er ikke alltid jeg "får lov" av mini :p
 
Back
Topp