Skravletråd Rødkløver

Det er helt utrolig hvor stor forskjell man merker bare med små endringer i matveien.
 
På humøret altså :)
 
Hva pleier dere å spise til frokost? :)
Jeg spiser havregrøt kokt i helmelk og vann med litt sukrin og masse kanel :p
Pluss en bulletproof kaffe :)
Brødskive eller knekkebrød med pålegg.
 
Det er et sikkert tegn på at slankekrigen er igang når du har en helt realistisk drøm om at du glemmer deg og spiser en skillingsbolle som du må spytte ut og vurderer å kaste opp de få bitene du svelget. [emoji23]
 
Last edited:
Og at man stirrer på klokka. 10.41
Lenge til lunsj! Lenge! Og jeg vil ha "noe". Pluss paracet

Det får bli knekkebrød. Jeg skal ikke ha kakao nå!
 
Våknet av at det hadde snødd i natt. Skulle ut å hente posten men tenkte jeg skulle slå to fluer i en smekk, hentepost og gå tur, så fikk meg en gåtur på 30min. Det var glatt enkelte plasser under snøen så måtte gå litt forsiktig. Godt med litt frisk luft.
 
Det er et sikkert tegn på at slankekrigen er igang når du har en helt realistisk drøm om at du glemmer deg og spiser en skillingsbolle som du nå spytte ut og vurderer å kaste opp de få bitene du svelget. [emoji23]

Haha, de drømmene har jeg og :hilarious:
 
Våknet av at det hadde snødd i natt. Skulle ut å hente posten men tenkte jeg skulle slå to fluer i en smekk, hentepost og gå tur, så fikk meg en gåtur på 30min. Det var glatt enkelte plasser under snøen så måtte gå litt forsiktig. Godt med litt frisk luft.

Høres forfriskende ut! :)
 
Det finnes nok "netttroll" som kunne funnet underholdning i dette.

Men jeg velger å tro at de som er med er ærlige. Ellers blir det bare tull i hodet mitt ;-)

Ja, det er det sikkert. :p Ja, jeg velger å stole på alle her. Er ikke noen vits i å spekulere. Jeg har ingen ambisjoner om å vinne, og de som vinner ved å jukse taper jo egentlig [emoji6]
 
Ja, det er det sikkert. :p Ja, jeg velger å stole på alle her. Er ikke noen vits i å spekulere. Jeg har ingen ambisjoner om å vinne, og de som vinner ved å jukse taper jo egentlig [emoji6]
Jepp

Jeg vinner om jeg faktisk lykkes
Uansett om jeg ryker ut :)
 
Back
Topp