Skravletråd Rødkløver

Idag har jeg spist fornuftig og gjort endel husarbeid, så har fått brukt litt energi selv om det ikke er akkurat trening. ;)

Edit: var ute og aket med ungene også. Jøje meg, slått på stortromma idag. :p
 
Last edited:
Idag har jeg spist fornuftig og gjort endel husarbeid, så har fått brukt litt energi selv om det ikke er akkurat trening. ;)

Edit: var ute og aket med ungene også. Jøje meg, slått på stortromma idag. :p

Så bra :D Godt å bruke kroppen, spesielt når man har det gøy samtidig :)
 
Her ble det 30 min aerobic I dag, men ingen mosjon. Da har jeg ikke noe annet valg enn å gå for bonus på trening istedenfor mosjon. Jaja ^^
Bonus på godis blir det ikke denne uken, men om jeg er med videre neste uke så kommer den da. Om godis er med i utfordringen da, men den er jo alltid det.
 
Skulle ønske jeg var like flink som mange andre her med både trening, mosjon og spising... her i huset herjer sjukdom, etter netter med minimalt med søvn en mann som ikke er hjemme (jobber skift) og barn som krever kos og nærhet av mammaen sin ble det en lat søndag på sofaen ser ut til at dagen i dag er litt bedre [emoji3] ha en fin uke alle sammen
 
Ingen bonus på meg heller denne uken[emoji50] skikkelig lat søndag.. men får ta det igjen på trening nå i uken[emoji87] hva regnes yoga som?
 
Her ble det ingen trening eller mosjon i går. Men holdt meg unna snop, så det skal bli bonusen for med denne uka :) Skal prøve på litt mosjon eller trening etter hvert.
 
Blir ikke bonus her heller. Men skal prøve å skrape sammen det jeg klarer av poeng, og helst noen gram...
 
Skulle ønske jeg var like flink som mange andre her med både trening, mosjon og spising... her i huset herjer sjukdom, etter netter med minimalt med søvn en mann som ikke er hjemme (jobber skift) og barn som krever kos og nærhet av mammaen sin ble det en lat søndag på sofaen ser ut til at dagen i dag er litt bedre [emoji3] ha en fin uke alle sammen

Er lov innimellom det og :)
 
Skulle ønske jeg var like flink som mange andre her med både trening, mosjon og spising... her i huset herjer sjukdom, etter netter med minimalt med søvn en mann som ikke er hjemme (jobber skift) og barn som krever kos og nærhet av mammaen sin ble det en lat søndag på sofaen ser ut til at dagen i dag er litt bedre [emoji3] ha en fin uke alle sammen

Sånn blir det iblant :)
 
Jeg skal prøve å klare mosjonsbonusen. 50 minutt tur med en venninne nå istad. Svett og god [emoji12]
 
Pleier aldri ha problem med å holde meg unna godteri.. men Ops røk i skåla i dag også[emoji50] alltid ekstra fristende når man ikke skal[emoji23]
 
Jeg gleder meg allerede til fredag, for da får jeg spise godis :hilarious:

Hehe, samme her! Har egentlig ikke vært så fristet disse to dagene, lider heller av for få alternativer når jeg er sulten, men idag ble jeg helt tom. Lenge siden frokost og jeg fikk et vanvittig behov for å trykke trynet full av snop. Like før jeg sprakk, men trangen til å få de bonuspoengene reddet meg [emoji13] Derfor er de så viktige [emoji12]
 
Hehe, samme her! Har egentlig ikke vært så fristet disse to dagene, lider heller av for få alternativer når jeg er sulten, men idag ble jeg helt tom. Lenge siden frokost og jeg fikk et vanvittig behov for å trykke trynet full av snop. Like før jeg sprakk, men trangen til å få de bonuspoengene reddet meg [emoji13] Derfor er de så viktige [emoji12]
Godt jobba :D
 
Ble 20 min trening i dag. Vondt i halsen. Hva kan man ta for halsen som ikke går under snop tro? Har lyst på is eller kakao! Men har ingen av delene. Like greit sikkert.
 
Har ingen :(
Står helt fast her og, så jeg kommer meg ikke på butikken. Har is i fryseren, men ikke is som jeg liker så jeg teller ikke med den :p

Melk og honning[emoji28] varm. Kanskje ikke det som er rett etter boka men hjelper veldig der og da[emoji87]
 
Forumtråden til slankekrigen har forsvunnet fra siden min på appen! Hva gjør jeg??
 
Back
Topp