Skravletråd Rødkløver

En tråd i 'Slankekrigen' startet av MiniMe80, 16 Jan 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Tust Elsker forumet

Takk for det[emoji5]deilig med litt resultat etter forrige ukes stillestående vekt..[emoji5]
    Hørtes deilig ut å ligge enda[emoji6]min baby sto opp kvart på 6,men mannen tok han så jeg fikk sove til 08.00[emoji4]deilig!

2. Tust Elsker forumet

Meg å! Så har funnet ut at jeg bare må holde meg unna! Har nå gått ned 9,2 kg siden 1.ste januar;og dette på å trene litt,null Snop,chips og brus(kan ha 3 ruter sjokolade +ett glass brus på lørdagen[emoji5][emoji5]har sååååå lyst på snop;men må bare holde meg unna[emoji5]er verdt det når e ser på vekta....men vil ha!

3. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Vi ligger veldig godt an :)

• Liker Liker x 1
  4. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Herlig når vi får sove ut litt :D

5. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

300 gram ned. Siden jeg spiste godis til den store gullmedaljen fra fredag til tirsdag så er det veldig bra, men jeg veide meg i går kveld og var da 1 kg opp siden fredag. Det var etter mat og drikke. Så eeeeegentlig trodde jeg at vekta ville vise et bedre resultat i dag. Snakk om å være utakknemlig da ^^ Vektnedgang er vektnedgang ^^

• Liker Liker x 1
  6. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Takk for laget dere :)

• Liker Liker x 2
  7. Shortlegs Flørter med forumet

Takk ja [emoji4] Har vært et fint lag å være på [emoji4]

• Liker Liker x 2
  8. Kaffedama Kaffedama

Så bra jobba! Jeg har ikke vært så veldig aktiv her, men takk for nå [emoji2] jeg er glad for å få være med videre!

• Liker Liker x 2
  9. Tust Elsker forumet

Bra jobba alle sammen[emoji3][emoji3]takk for laget[emoji4]

• Liker Liker x 1

Del denne siden