Skravletråd Rødkløver

Gått opp ca 2 kg etter påmelding til slankekrigen....... Ouch...... Jeg har hatt et tilbakefall med overspisingen, så jeg har jo en forklaring, men det gjør jo ikke saken bedre.

Ikke helt så ile her, men i alle fall ikke akkurat begynt å gå nedover enda nei, tvert imot opprettholdt mine dårlige vaner....
 
Hei klarsåklar her, Og sikkert gruppas nye vims[emoji28] Første gang jeg er med her.

Litt om meg. 23 år og prøver på vårt første barn. Var veldig overvektig i 2013 og har siden den gang gått ned 20 kg. Har vert «stabil» på vekten de siste årene men kunne fortsatt tenkt meg ned 5-10 kg. Det meste av kg kan godt renne av lår og mage[emoji28][emoji106]

Dette blir gøy! Skal legge inn vekta fra morgenen av så blir det lettere for lagleder[emoji4]
 
Registrert.

Nå må trenden snu!!!!
 
Da kjører vi gang? :)
Vi er prøvere, men jeg er godt polstra for å si det slik ;)
Litt for godt polstret :p
Håper litt sunnere matvaner og sunnere treningsvaner vil hjelpe på det :)
 
Fikk ikke til å endre startvekt på innlegget? Er på mobil appen[emoji50]
 
Foresten gått ned 2kg siden jeg meldte meg på[emoji23] første gang jeg har gått ned i vekt så tidlig etter juletider[emoji1376]
 
Opp 1,1 kg siden påmelding. Mye bedre enn fryktet, men tallet er jo alt for høyt uansett.
 
Fikk ikke til å endre startvekt på innlegget? Er på mobil appen[emoji50]
Skal gå på app også

Men stusser på at du liker alle sine startvekt bortsett fra at du ikke liker min?
 
Ned 0.7kg fra innmeldingsvekta, og bare 0.5kg opp fra finale vekta i forrige slankekrig :)
 
Last edited:
Bare sånn et lite tips, riktige spisevaner har mye å si for vekten. Jeg har gått mye ned bare ved å endre spisevanene mine og lage mat fra bunn av i stede for å kjøpe ferdig pakker som inneholder mye unødvendig sukker og tilsetningsstoffer.

Lag plan for middager, feks en uke om gangen så blir det mindre impulskjøp i tillegg til at det ofte blir billigere å bare handle det en har planlagt enn å gå i butikken sulten uten plan[emoji4]

Jeg har brukt oppskrifter fra Lindastuhaug, lette og gode oppskrifter å lage for hele familien, eller for to[emoji4]

Det har i alle fall hjulpet meg veldig mye!
 
Bare sånn et lite tips, riktige spisevaner har mye å si for vekten. Jeg har gått mye ned bare ved å endre spisevanene mine og lage mat fra bunn av i stede for å kjøpe ferdig pakker som inneholder mye unødvendig sukker og tilsetningsstoffer.

Lag plan for middager, feks en uke om gangen så blir det mindre impulskjøp i tillegg til at det ofte blir billigere å bare handle det en har planlagt enn å gå i butikken sulten uten plan[emoji4]

Jeg har brukt oppskrifter fra Lindastuhaug, lette og gode oppskrifter å lage for hele familien, eller for to[emoji4]

Det har i alle fall hjulpet meg veldig mye!
Her ukeshandler vi og planlegger middager for 5 dager i uka. De to andre blir restemiddag eller noe annet vi har lyst på.
Er med på Fitfocus på FB og får ukentlige oppskrifter til alle måltidene der nå. Følger det ikke slavisk men er tips til sunn mat. Elsker også boka "5 ingredients" by Jamie Oliver. Gode og enkle/sunne oppskrifter på max 30 min. Og så stoppe etter bare en porsjon middag, ikke overspise :)
 
Blæ, 700 gram opp siden påmelding. Men ikke så rart akkurat... drakk tre glass cola i går kveld og spiste litt chips...
 
Her ukeshandler vi og planlegger middager for 5 dager i uka. De to andre blir restemiddag eller noe annet vi har lyst på.
Er med på Fitfocus på FB og får ukentlige oppskrifter til alle måltidene der nå. Følger det ikke slavisk men er tips til sunn mat. Elsker også boka "5 ingredients" by Jamie Oliver. Gode og enkle/sunne oppskrifter på max 30 min. Og så stoppe etter bare en porsjon middag, ikke overspise :)


Aa da må jeg skjelle ut det også[emoji4]
1 porsjon? Hæ? Men når maten er sååå god?[emoji23] her er der jeg sliter mest... er det en god middag spiser jeg nesten til jeg ikke klarer reise meg[emoji47]
 
Aa da må jeg skjelle ut det også[emoji4]
1 porsjon? Hæ? Men når maten er sååå god?[emoji23] her er der jeg sliter mest... er det en god middag spiser jeg nesten til jeg ikke klarer reise meg[emoji47]

Skulle selvfølgelig stå «sjekke» og ikke skjelle»
 
Back
Topp