Skravletråd Rødkløver

Last edited:
Aa da må jeg skjelle ut det også[emoji4]
1 porsjon? Hæ? Men når maten er sååå god?[emoji23] her er der jeg sliter mest... er det en god middag spiser jeg nesten til jeg ikke klarer reise meg[emoji47]
Det er ofte jeg ikke klarer det. Er vel mer enn en porsjon men forsyner meg en gang som regel. Noen ganger er jeg flink selv om det er veldig godt og bare ta en forsyning. Vi har brukt å spise middag sent, men skal begynne å spise tidligere i ukedagene, så får vi heller spise noe enkelt senere på kvelden.
 
Samlet vekt levert, og vi mistet desverre kaffedama som ikke registrerte vekt
 
Æsj da :( Men ikke uventet at vi skulle miste noen.
Vi mistet minst. De andre har mistet 2-3 på sine lag, så det ser ut til at det blir fort to lag som må slås sammen.
 
Last edited:
Men vi slår normalt ikke sammen før et lag er ganske lite da. Vesentlig mindre enn de andre. Tror vi hadde tre som kritisk grense sist.
Med ca 10 pr lag tåler de å minste minst halvparten før å slå sammen er aktuelt tenker jeg.
 
Hei! Er jeg tilgitt om jeg skriver inn vekt nå? Veide meg i dag tidlig, men glemte hele greia på jobb og plutselig var det legging! Beklager! Vil gjerne delta og lover å skjerpe meg!
 
Hei! Er jeg tilgitt om jeg skriver inn vekt nå? Veide meg i dag tidlig, men glemte hele greia på jobb og plutselig var det legging! Beklager! Vil gjerne delta og lover å skjerpe meg!
Greit for meg [emoji1] Men vet ikke hvor strengt det er og om det er noen regler for det?
 
Greit for meg [emoji1] Men vet ikke hvor strengt det er og om det er noen regler for det?

Egentlig er reglene klare på det punktet. Du skal ha en veldig god unnskyldning for å få bli med om du ikke leverer innen fristen.
 
Okei, her må "nybegynneren" komme med et dumt spørsmål... Men hvordan redigerer man sine egne innlegg etter de er postet? (I appen)
 
Okei, her må "nybegynneren" komme med et dumt spørsmål... Men hvordan redigerer man sine egne innlegg etter de er postet? (I appen)

Skal vel finnes en redigeringsknapp? Jeg bruker ikke appen, men i nettleser så står det helt enkelt rediger.
 
Egentlig er reglene klare på det punktet. Du skal ha en veldig god unnskyldning for å få bli med om du ikke leverer innen fristen.

Her er min unnskyldning: jeg veide meg før jeg gikk på jobb kl 6. Tenkte at jeg må legge inn vekta i pausa. Måtte ta et par tlf i pausa og spise pluss at det var en uvanlig travel dag på jobb, så det endte m at jeg glemte hele greia. Etter en rekke uforutsette hendelser ble jeg alene m henting, middag og legging og tenkte ikke mer på det før jeg gikk til sengs i går kveld! Rett og slett! Jeg håper jeg kan være med fordi jeg har virkelig sett fram til oppstart etter at jeg var med på slankekrigen for første gang i høst.
 
Ja jeg fikk slik før, men nå får jeg bare opp quote eller share

0cd05b94980814ada3039f041b149a64.png
 
Her er min unnskyldning: jeg veide meg før jeg gikk på jobb kl 6. Tenkte at jeg må legge inn vekta i pausa. Måtte ta et par tlf i pausa og spise pluss at det var en uvanlig travel dag på jobb, så det endte m at jeg glemte hele greia. Etter en rekke uforutsette hendelser ble jeg alene m henting, middag og legging og tenkte ikke mer på det før jeg gikk til sengs i går kveld! Rett og slett! Jeg håper jeg kan være med fordi jeg har virkelig sett fram til oppstart etter at jeg var med på slankekrigen for første gang i høst.

Jeg vet at noen andre har levert sent og fått bli med videre likevel, så da er vel du og med da. Likt for alle tenker jeg, men alle avgjørelser ligger hos Krigleder.
 
Back
Topp