Skravletråd Rødkløver

Beklager sent svar, litt opptatt i dag.
Kaffedama får bli med videre [emoji4] men fra neste uke så blir vi strengere og leverer man da ikke inn vekta i tide så er man ute av krigen.
 
Her er min unnskyldning: jeg veide meg før jeg gikk på jobb kl 6. Tenkte at jeg må legge inn vekta i pausa. Måtte ta et par tlf i pausa og spise pluss at det var en uvanlig travel dag på jobb, så det endte m at jeg glemte hele greia. Etter en rekke uforutsette hendelser ble jeg alene m henting, middag og legging og tenkte ikke mer på det før jeg gikk til sengs i går kveld! Rett og slett! Jeg håper jeg kan være med fordi jeg har virkelig sett fram til oppstart etter at jeg var med på slankekrigen for første gang i høst.

Du får bli med i krigen [emoji4]
 
Jeg synes at det er supert at mosjon er med fra starten av denne runden :)
Tror jeg prøver på bonus på den framfor trening denne første uken, siden formen ikke er der.
 
Et tips til utfylling av ukesutfordringene- fyll ut underveis;så slipper det å bli så mye å fylle ut tilslutt[emoji5][emoji5]

Veldig god ide
 
Vel, jeg svetter. Men trening er det ikke da. Bare varmt.

Jeg tilbringer hver lørdag og søndag ca halvannen time i svømmehallen. På land
Jeg har to barn som går på svømmekurs og for tiden ikke er på samme nivå derav to kurs på rad med en av dem ventende sammen med meg og bytte underveis.
 
Jeg har ikke tid eller kapasitet til særlig mye trening. Jeg kan snike inn fem min styrketrening hjemme (knebøy på badet, armhevinger og denslags) her og der, men ikke sjangs på noe særlig mer. Jobber mye overtid og har ansvar for tre unger alene de dagene jeg ikke jobber lenge (for da jobber mannen overtid)
Som også er årsak til at jeg ikke får gått meg en times tur heller. Mosjon var min greie sist jeg var med. Jeg var i permisjon og trillet tur hver dag. Snopefri klarer jeg heller ikke, denne overtiden medfører noe "motivasjon i skuffen" når det lir utpå, samt at jeg nok drikker noe kakao... Men skal begrense meg fra de 2-3 koppene (en dobbel hver morgen og tidvis en til) jeg har drukket til nå.

Jeg er altså ikke helt god på å samle poeng. Men jeg hadde gått opp såpass mye i går at jeg håper å kunne snu trenden og bidra på vekt i det minste
 
Jeg har ikke tid eller kapasitet til særlig mye trening. Jeg kan snike inn fem min styrketrening hjemme (knebøy på badet, armhevinger og denslags) her og der, men ikke sjangs på noe særlig mer. Jobber mye overtid og har ansvar for tre unger alene de dagene jeg ikke jobber lenge (for da jobber mannen overtid)
Som også er årsak til at jeg ikke får gått meg en times tur heller. Mosjon var min greie sist jeg var med. Jeg var i permisjon og trillet tur hver dag. Snopefri klarer jeg heller ikke, denne overtiden medfører noe "motivasjon i skuffen" når det lir utpå, samt at jeg nok drikker noe kakao... Men skal begrense meg fra de 2-3 koppene (en dobbel hver morgen og tidvis en til) jeg har drukket til nå.

Jeg er altså ikke helt god på å samle poeng. Men jeg hadde gått opp såpass mye i går at jeg håper å kunne snu trenden og bidra på vekt i det minste
Gjøre det man kan :)
 
Siste kosen før slankekrig-utfordringa begynner ;)

D28FC25B-6FF3-429D-A363-54616C3C7434.jpeg
 
Jepp, gjøre det man kan

Overlever jeg lenge nok så tar også overtiden tilslutt slutt.
Kan ikke gjøre annet enn det.
Er ikke så flink selv med trening og mosjon pga helsa. Jobber ikke og har hele dagen på meg, men blir lite ja. Spørs på dagsformen som er ganske laber. Får prøve litt ekstra de neste ukene :)
 
Jeg regner med å ryke på potetgull i kveld.

Men ikke helt utenkelig at jeg skal spenne på meg skøytene i morgen. Lære ungene å gå på skøyter så ikke trening. Men må nok kunne telle som mosjon?
 
Jeg regner med å ryke på potetgull i kveld.

Men ikke helt utenkelig at jeg skal spenne på meg skøytene i morgen. Lære ungene å gå på skøyter så ikke trening. Men må nok kunne telle som mosjon?
Kos deg i kveld :) Her er det sjokolade.

Det teller jo som mosjon hvertfall. Men blir du god og svett og sliten så er det jo trening. Er det ikke litt tungt å stå på skøyter? Har gått på skøyter en gang i mitt liv og det er snart 20år siden :wideyed:
 
Kos deg i kveld :) Her er det sjokolade.

Det teller jo som mosjon hvertfall. Men blir du god og svett og sliten så er det jo trening. Er det ikke litt tungt å stå på skøyter? Har gått på skøyter en gang i mitt liv og det er snart 20år siden :wideyed:

Joda, det er tungt. Men jeg skal ikke gå mye, mest bare motivere to nybegynnere. Blir nok sliten i beina men ikke veldig svett.
 
Jeg tok ikke akkurat eksakt tiden. Men jeg har i alle fall vært på isen i over en time. Friskt og godt. For det meste skudde jeg på toåringen på spark, tidvis satt seksåringen på. En får nå brent litt energi på slikt.
 
Back
Topp