Skravletråd RØDT LAG

Sååå sulten i butikken idag og det er jo sjokolade, brus og chips overalt... Sjokoladen glødet mot meg ved kassen. Gleder meg veldig til imorgen! Blir en iskaffe på vei til jobb. Den ligger gjemt i grønnsaksskuffen i kjøleskapet. :p

Masse lykke til imorgen, damer!
 
Sååå sulten i butikken idag og det er jo sjokolade, brus og chips overalt... Sjokoladen glødet mot meg ved kassen. Gleder meg veldig til imorgen! Blir en iskaffe på vei til jobb. Den ligger gjemt i grønnsaksskuffen i kjøleskapet. :p

Masse lykke til imorgen, damer!

I morgen slipper vi alle hemninger :D
 
Sååå sulten i butikken idag og det er jo sjokolade, brus og chips overalt... Sjokoladen glødet mot meg ved kassen. Gleder meg veldig til imorgen! Blir en iskaffe på vei til jobb. Den ligger gjemt i grønnsaksskuffen i kjøleskapet. :p

Masse lykke til imorgen, damer!
Lykke til i morgen :) Blir spennende.
 
Fornøyd med uka og et vekttap på 900 gram. :) Jeg mistenker at neste uke stagnerer det. Det skal vel litt til å toppe det for meg. :p Uansett er jeg glad for alt jeg kan miste. ;)
 
Da vart det -1,6 kg denne veka [emoji4] Fornøyd med det!
Håpar alle registrerer vekt og utfordring [emoji1308]
 
0 ned... Jeg vet at jeg sa at jeg gikk ned for mye sist uke, men en mellomting hadde jo vært kjekt :hilarious:
Jeg får bare godta det, og la det ta den tiden det tar. Næringsfull melk er viktigere. Men det blir jo meg som går ut om vi taper, og jeg har så lite lyst til å gå ut. Som resten av oss vil jeg tro ^^
Jaja :)
 
Ned 0.5kg her. Var redd det ikke skulle bli noe i det hele tatt.
Nå skal jeg ikke gå amok med snop i helga men har kjøpt noen sjokoladekuler med lakrispulver som jeg skal kose meg med litt :)
 
Håper vi alle får fortsette neste uke også :) Syns det er en flott gjeng her på rødt lag :)
 
Da er resultat sendt inn :D
Krysser fingrene hardt!

Dere er så utrolig flinke til å sende inn tall tidlig, og til å regne ut riktig også :D
 
Da er resultat sendt inn :D
Krysser fingrene hardt!

Dere er så utrolig flinke til å sende inn tall tidlig, og til å regne ut riktig også :D

Så bra! Flink lagleder du er :)

Jeg regner både to og tre ganger for å være sikker på å få det rett. :p
 
0 ned... Jeg vet at jeg sa at jeg gikk ned for mye sist uke, men en mellomting hadde jo vært kjekt :hilarious:
Jeg får bare godta det, og la det ta den tiden det tar. Næringsfull melk er viktigere. Men det blir jo meg som går ut om vi taper, og jeg har så lite lyst til å gå ut. Som resten av oss vil jeg tro ^^
Jaja :)

Kjedelig, da, men forhåpentligvis havner vi ikke på sisteplass. Krysser fingrene!
 
Da er resultat sendt inn :D
Krysser fingrene hardt!

Dere er så utrolig flinke til å sende inn tall tidlig, og til å regne ut riktig også :D

Har du oversikt over samla kg ved start og kor mykje lag raudt har gått ned totalt + %? :)
 
Back
Topp