Skravletråd RØDT LAG

Jeg er så spent! Jeg har sniktittet litt likevel, og jeg mener vi har en sjanse til å ikke tape. Men jeg har ikke regnet på det, så jeg har kun kg og ikke %
 
Jeg er så spent! Jeg har sniktittet litt likevel, og jeg mener vi har en sjanse til å ikke tape. Men jeg har ikke regnet på det, så jeg har kun kg og ikke %

Samme her, og jeg er ganske sikker på at om vi ikke vinner så havner vi i hvert fall ikke sist. :p Har en god følelse.
 
Vi er skikkelig gode!! :D

Hva vil vi ha med i neste ukes utfordring?

Ja det er vi :D Eller, dere da :p

Jeg likte forslaget om enten 20 min trening eller 40 min mosjon, at man kan kombinere det for bonus.

Hva med en litt mindre omfattende utfodring? F.eks. challenge plukk og mix, men bare 10 oppgaver?
Og litt lette oppgaver. Som utfall, situps etc. Ting som man kan utføre relativt kjapt, og som er med å styrker kroppen.

Hvem lager denne uken? Har du lyst Cosacita? Flere som melder seg? Viktig at alle blir hørt :)
 
Ja det er vi :D Eller, dere da :p

Jeg likte forslaget om enten 20 min trening eller 40 min mosjon, at man kan kombinere det for bonus.

Hva med en litt mindre omfattende utfodring? F.eks. challenge plukk og mix, men bare 10 oppgaver?
Og litt lette oppgaver. Som utfall, situps etc. Ting som man kan utføre relativt kjapt, og som er med å styrker kroppen.

Hvem lager denne uken? Har du lyst Cosacita? Flere som melder seg? Viktig at alle blir hørt :)

Nåja, du har jo gjort det ganske bra de to forrige ukene selv om det gikk litt trått akkurat denne uka. :) Vi er et godt og sterkt lag.

Enig i dine forslag.

Jeg kan sikkert lage. :)
 
Last edited:
Her kommer utfordringen for uke fire fra Rødt lag! :D Lykke til, alle sammen!

Utfordringen varer fra SØNDAG - TORSDAG!

Laget med mest poeng (per deltagere) får en vektreduksjon på -0,5kg! Og de bestemmer neste ukes utfordring og det er helt fritt frem.

Utfordringen:

Trening: 5 poeng pr. 5 min med trening. (eks: 30min trening = 30 poeng, 1 time = 60 poeng)

Mosjon: 5 poeng pr 10 min med mosjon. (eks: 30min mosjon = 15 poeng, 1 time = 30 poeng)

Snop: 25 poeng for snopefri dag.

Plukk og Mix Challenge:

Velg fra listen under. Samme oppgave kan kun gjøres én gang per dag, men du kan gjøre inntil 4 oppgaver per dag. 25 poeng pr oppgave men max 100 poeng pr dag. Husk å skrive hvilke oppgaver du har gjort.


1. Kjøttfri middag

2. Gå 10 000 skritt

3. Gå 15 000 skritt

4. 10 rumpeløft 3 ganger om dagen

5. Gjør planken i 30 sekund.

6. 10 burpees 3 ganger om dagen

7. 10 knebøy 3 ganger om dagen

8. 10 utfall 3 ganger om dagen

9. 10 knipeøvelser 3 ganger om dagen

10. 10 situps 3 ganger om dagen


Bonus:

Trening/mosjon: Tren minst 20 min eller mosjoner i minst 40 minutt hver dag og få 50 poeng i bonus.

Snop: Snopefri alle dager og få 50 poeng i bonus.

Har du gjort 8 forskjellige challenge-oppgaver får du 25 poeng i bonus

Har du gjort alle challenge-oppgaver får du 50 poeng i bonus


Lag

Søndag

Trening:

Mosjon:

Snop:

Challenge:

Dagens total:

Mandag

Trening:

Mosjon:

Snop:

Challenge:

Dagens total:

Tirsdag

Trening:

Mosjon:

Snop:

Challenge:

Dagens total:

Onsdag

Trening:

Mosjon:

Snop:

Challenge:

Dagens total:

Torsdag

Trening:

Mosjon:

Snop:

Challenge:

Dagens total:

Bonus:

Trening/mosjon:

Snop:

Challenge:

Totalt:
 
Last edited:
Og så fant jeg noe som heter mageliggende rygghev. Det trener korsryggen. Bare kom med flere forslag!
 
Godt jobba alle sammen!!!!!! :)
 
Og så fant jeg noe som heter mageliggende rygghev. Det trener korsryggen. Bare kom med flere forslag!

Hva er rumpeløft? Jeg synes det ser bra ut jeg :)
Opp til deg om du vil ha kjøttfri dag eller middag, men det er kanskje lettest å bare ta middag for folk som ikke er vant til kjøttfritt kosthold?
Mageliggende rygghev høres spennende ut!
 
Hva er rumpeløft? Jeg synes det ser bra ut jeg :)
Opp til deg om du vil ha kjøttfri dag eller middag, men det er kanskje lettest å bare ta middag for folk som ikke er vant til kjøttfritt kosthold?
Mageliggende rygghev høres spennende ut!

http://treningstips.org/rumpeloft-glute-bridge/
Rumpa mi trenger virkelig litt trening. :p


Har selv hatt kjøttfri dag før og det er ganske vanskelig. Er da en oppdager hvor mye kjøtt det er i maten vi spiser... Kan ta kjøttfri middag. :)

Lar den stå litt slik at andre får sjans til å komme med innspill og justeringer. :)
 
http://treningstips.org/rumpeloft-glute-bridge/
Rumpa mi trenger virkelig litt trening. :p


Har selv hatt kjøttfri dag før og det er ganske vanskelig. Er da en oppdager hvor mye kjøtt det er i maten vi spiser... Kan ta kjøttfri middag. :)

Lar den stå litt slik at andre får sjans til å komme med innspill og justeringer. :)

Ja den øvelsen er fin. Jeg pleide å gjøre den med strikk rundt knærne. Så løftet jeg rumpa og spredte beina, samlet beina og Så ned igjen. Det kjennes altså! Jeg måtte slutte med den pga problem med en nerve i korsryggen dessverre. Men fysioterapeuten som viste meg øvelsen sa at den er perfekt for å få sprettrumpe :D
 
Utfordringen ser bra ut for min del :)
 
Beklager om jeg maser :)
Jeg er litt for vant til å være den som blir sittende med ansvar her hjemme og glemmer at andre gjerne tar ansvar uten at jeg må stå der med pisken :oops:

Hehe, det er helt i orden. :) Jeg kan være litt sånn selv. :p
 
Back
Topp