Skravletråd RØDT LAG

Så langt i helga har jeg bare spist og spist. Usunt. Kroppen min gleder seg til midnatt. Treningsfri har jeg også hatt. Men i morgen er vi igang igjen.
 
Eg tok meg eit glass raudvin og litt bacongull [emoji39] Ellers har eg holdt meg bra, men treningsfri her også :)
 
Hadde bare popcorn og en boks cola pluss litt sjokolade på fredag. Chips, ett glass cola, god middag, litt sjokolade og et glass rødvin igår. :P Trodde jeg hadde gått opp, men jeg har faktisk gått enda mer ned siden fredag! 63,2 til 62,4. Hvordan er det mulig? Ikke har jeg trent heller. MEN jeg sluttet å spise middag i går kveld etter en porsjon fordi jeg var mett. Vanligvis skal jeg jo bare ha liiiitt til... så den enkle hjernen min er jo blitt litt smartere. :P
 
Hadde bare popcorn og en boks cola pluss litt sjokolade på fredag. Chips, ett glass cola, god middag, litt sjokolade og et glass rødvin igår. :p Trodde jeg hadde gått opp, men jeg har faktisk gått enda mer ned siden fredag! 63,2 til 62,4. Hvordan er det mulig? Ikke har jeg trent heller. MEN jeg sluttet å spise middag i går kveld etter en porsjon fordi jeg var mett. Vanligvis skal jeg jo bare ha liiiitt til... så den enkle hjernen min er jo blitt litt smartere. :p

Så bra :D
 
Dro på kino med vesla og det ble til at vi gikk på burger King hvor vi delte en pommes frites og jeg spiste min cheeseburger og halve hennes... :P Men det er ikke krise, tror jeg, siden jeg bare har spist tre knekkebrød og en skive før det. Og ingen snop, selv på kinoen, da. :) Det fristet faktisk ikke.
 
Lite energi i dag, men jeg fikk gjort 40 min aerobic. Søtsuget er sterkt i dag! "Bare litt i dag" kverner i hodet. Men det finnes alltid en unnskyldning for å spise søtsaker, så jeg må være sterk!

Jeg synes jeg er så tykk! Jeg gikk ned 25 kg på et år før jeg ble gravid igjen. Nå har jeg igjen ca 5 kg før jeg veier like mye som da jeg ble gravid. Men jeg synes ikke det vises at jeg har gått ned noe som helst :(
9,6 kg igjen til første delmål.
 
Lite energi i dag, men jeg fikk gjort 40 min aerobic. Søtsuget er sterkt i dag! "Bare litt i dag" kverner i hodet. Men det finnes alltid en unnskyldning for å spise søtsaker, så jeg må være sterk!

Jeg synes jeg er så tykk! Jeg gikk ned 25 kg på et år før jeg ble gravid igjen. Nå har jeg igjen ca 5 kg før jeg veier like mye som da jeg ble gravid. Men jeg synes ikke det vises at jeg har gått ned noe som helst :(
9,6 kg igjen til første delmål.

Har du prøvd å tatt før og etter-bilder? Det gjorde jeg sist jeg gikk ned en del. Tok bilder hver uke. Følte meg ikke mindre før jeg så bildene. :)
 
Har du prøvd å tatt før og etter-bilder? Det gjorde jeg sist jeg gikk ned en del. Tok bilder hver uke. Følte meg ikke mindre før jeg så bildene. :)

Jeg har et par bilder liggende på dataen, så jeg kan ta nye. Føler at magen ødelegger alt. Den er stor uansett hva jeg gjør :(
 
Jeg har et par bilder liggende på dataen, så jeg kan ta nye. Føler at magen ødelegger alt. Den er stor uansett hva jeg gjør :(

Jeg føler det samme. :( Mye hud og magefett. Det sies jo at det forsvinner sist. Magen får meg til å føle meg tjukk selv om jeg i fjor var rett ved grensa til undervektig.
Tror en bare ha tålmodighet..
 
Jeg føler det samme. :( Mye hud og magefett. Det sies jo at det forsvinner sist. Magen får meg til å føle meg tjukk selv om jeg i fjor var rett ved grensa til undervektig.
Tror en bare ha tålmodighet..

Tålmodighet er et fremmedord i min bok :hilarious:
 
Lillejenta saboterer meg i dag :eek:
Jeg skal trene, og så gå en trilletur. Tenkte jeg skulle gå for 15000 skritt. Men Lillejenta sover bare! Og hun sover her på stua så jeg kan ikke trene. Og hun kommer ikke til å sovne når vi går tur så det er utelukket. Hmmm......
Egentlig skulle jeg ha vært ferdig med å trene nå!
Vel, får satse på 10000 skritt og se hvor jeg er når jeg når det.
 
Lillejenta saboterer meg i dag :eek:
Jeg skal trene, og så gå en trilletur. Tenkte jeg skulle gå for 15000 skritt. Men Lillejenta sover bare! Og hun sover her på stua så jeg kan ikke trene. Og hun kommer ikke til å sovne når vi går tur så det er utelukket. Hmmm......
Egentlig skulle jeg ha vært ferdig med å trene nå!
Vel, får satse på 10000 skritt og se hvor jeg er når jeg når det.

Håper du får det til. :)
 
Tur med idrettskolen idag, så ble jaggu mosjonspoeng. Er veldig imponert over kondisen min! Hadde slitt alvorlig i bakkene om denne turen skjedde for noen få år siden da jeg veide 78 kilo. Er så gøy å merke at ting fungerer.
 
Skikkelig giddesløs i dag! Men jeg tenkte jeg skulle prøve meg på yoga i dag sammen med lillemor :D Så får jeg trene litt når ungene er i sengs.
 
Back
Topp